TesztelM Blog

Takarítás a környezettudatosság jegyében

2019. szeptember 09. - TesztelM

A környezet védelme egyre fontosabb mindenki számára. Talán egy kicsit egyfajta divathullám is kezd hatni rá. Szerintem ez nem baj, hiszen, ha valaki mások követése miatt próbál kicsit környezettudatosabb lenni az már egy lépés lehet. Nem mondom, hogy élen járok e tekintetben, de vannak dolgok, amikre mi itthon a családommal is próbálunk odafigyelni. Ilyen például a víztisztító,  szódagép és a kulacs használata, palackos ásványvíz helyett, a szelektív hulladékgyűjtés, a kosár és rongyszatyor használata. Most lehetőségem nyílt, hogy kipróbáljak egy tisztítószer családot is, ami segít, hogy a takarítás is környezettudatosabb lehessen. Ez a termékcsalád nem más, mint az Orgalco.

1564400279622.jpg

Az Orgalco két dologra összpontosítva végezte fejlesztéseit, amik alapján létrejöhetett ez a termékcsalád.  Az egyik, hogy a régi időkben az embereknek a környezetükben elérhető dolgokkal kellett megoldaniuk a tisztítást, pl.: hamu, zsiradékok, esővíz, stb. A második, hogy a hadsereg savas és lúgos szintetikus koncentrátumokat használt, ezzel gyakorlatilag mindent le tudtak tisztítani a megfelelő vízmennyiség hozzáadásával. Kísérletek eredménye egy bio koncentrátum lett. Ezek alapján nem csak a lakosság, de ipari nagyvállalatok is szívesen használják ezeket a tisztítószereket, hiszen olyan kulcsszavak jellemik az Orgalcot, mint a hatékonyság, a természetesség és a környezetvédelem.

Az Orgalco termékek nem tartalmaznak foszfátokat, formaldehideket, és ez által a környezetet sem károsítják, nem terhelik.

Takarító vállalatok is előszeretettel használják ezeket a tisztítószereket, így lehet az, hogy én például a legutóbbi villányi nyaralásunk során a takarító személyzet tisztítószeres rekeszében fedeztem fel a cég logóját. Azért szerintem ez sok mindent elárul, hiszen egy hotelban, gyorsan kell tisztává varázsolni és lefertőtleníteni mindent két vendég között. Ha itt is szívesen használják az Orgalco termékeket, akkor nekem ez elég jó referencia.

Majdnem a teljes termékskálát kipróbálhattam és az abszolút kedvenc termékem az Exquisit Wc olaj és légfrissítő lett. A használata rendkívül egyszerű, és amellett, hogy valóban kevesebbet kell suvickolni mellette, nagyon finom illatot hagy a fürdőnkben. Ezzel nem kell mást tenni, mint 1-2 naponta befújni vele a WC-t és ezzel egy olyan réteget tudunk biztosítani, amin kevésbé maradnak meg a baktériumok, a szennyeződések és a vízkő. 3 illatban kapható a termék, amiből nekem a Dover tetszik a legjobban.

1564400321965.jpg

A vízkőoldó lett a másik kedvencem. A hatékonyságát mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a vízköves területre locsolva elkezd sisteregni.  Én ebből elsőre azt szűrtem le, hogy ez a szer valóban dolgozik. És ezt utána láttam is, hiszen nagyon szép és vízkőmentes lett vele minden felület a fürdőben, amin használtam. Először a koncentrátumot öntöttem a kezelendő felületekre, de mivel hígítást ajánl a címke, így kerestem egy üres pumpás flakont, amivel könnyebb a felvitel és hát még sem a töményen használtam a vízkőoldót.

Az Üvegmosó jól habzik, megfelelően lehet vele mosogatni, nem szárítja a kezet, illatmentes.

A kétféle univerzális tisztító is jól működött, de mivel ezek is koncentrátumok mindenképpen jó ötletnek tartanám, ha lehetne hozzájuk olyan üres flakonokat is rendelni, amikben lehetne hígítani ezeket a tisztítószereket.

1568014006476.jpg

Összességében azt kell mondanom, hogy nagyon örülök, hogy lehetőséget kaptam arra, hogy kipróbáljam az Orgalco termékcsalád jó pár tagját, hiszen rendkívül elégedett vagyok velük és szívből tudom őket ajánlani másoknak is. Az Orcalco.hu oldalon lehet rendelni őket, és úgy gondolom, hogy ár-érték arányban mindenképpen nagyon jók. Az, hogy a tisztítószerekre is figyelmet szentelünk, lehet akár egy következő lépés, a környezettudatosabb élet felé.

 

Szép napot!

Marika

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása