TesztelM Blog

Bioderma termékek anyuka szemmel

2019. április 16. - TesztelM

Szeretem azokat  a termékeket, amiket nem csak én, de a kisfiaim is bátran használhatnak. Eddig a Biodermának minden kipróbált készítményével elégedett voltam, most szerettem volna megnézni, hogy azok, amiket közösen használhatunk a fiúkkal szintén ilyen jók-e.

1549528852284.jpg

BIODERMA Atoderm Olajtusfürdő

Bár nekem nincs kifejezetten érzékeny bőröm, télen általában nagyon kiszárad. Ezen nem segít, hogy gyakran elfelejtem bekenni magam, már csak akkor teszem meg, amikor nagyon viszket és egyfolytában vakarózok. Mivel ilyenkor nekem is olyan gyengéd és hidratáló ápolás kell, mint a kisbabák bőrének, ezért választottam a fürdésekhez a Bioderma olajtusfürdőjét. Azt kell hogy mondjam, hogy abszolút szerelem. Tökéletes ápolást biztosít a teljes családnak fürdés, zuhanyzás közben. Szeretem, hogy olajos állaga mellett jól habzik, könnyen el lehet oszlatni a bőrön, viszont egyáltalán nem nehezíti el azt. Kellemesen sima bőrt eredményez. Az illata szolid, visszafogott. Hipoallergén, parabénmentes, színezékmentes, szappanmentes, amik szintén fontos szempontok egy babákra is használható tusfürdőnél.

1549529384933.jpg

BIODERMA ABC Derm Hidratáló Krém

Parabénmentes, hipoallergén és nyugtató illatú. Ez volt az, amiért szívesen próbáltam ki, de ez, azért önmagában kevés lenne ahhoz, hogy hosszú távon használni akarjuk. Pedig mi nagyon szívesen kenjük be vele a kisfiaim bőrét, mert könnyen el lehet oszlatni, viszonylag jól beszívódik, bár azért nem azonnal. Szuperül hidratál, már egy használat után sokat javít a nagyon kiszáradt bőrön is.

1549529460554.jpg

Én a saját bőrömön nem igazán szerettem használni, mert nem szeretem a nehezebb krémeket. Így is nehezen veszem rá magam testápoló használatára, de akkor nálam igenis fontos szempont a gyors beszívódás.


1555398513195.jpg

BIODERMA Sensibio H2O arc- és sminklemosó micellaoldat

A Bioderma arclemosóját már régebb óta használom. Azért tartom fontosnak megemlíteni ebben a felsorolásban, mert igenis édesanyaként, főleg az első időkben, nagyon nehéz időt fordítani saját magunkra. Legyen szó, akár a pihenésről, kikapcsolódásról, de akár a bőrápolásról is. Éppen ezért szeretem annyira a micellás vizeket, hiszen megfelelő tisztítást és hidratálást is kapok tőle, egy lépésben, gyorsan és egyszerűen. Persze itt is jó tudni azokat a háttérinfókat, hogy illatmentes, alkoholmentes, parabénmentes termékről beszélünk, ami a tavalyi évben két díjat is, a Cosmo Beauty Awards és a Glamour Glammies gyógyszertári arclemosók kategóriáját megnyerte. 

1549529488321_1.jpg

 Ti milyen Bioderma készítményt próbáltatok már ki?

 

Szép napot!

Marika

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása