TesztelM Blog

A zsíros bőr ápolása a Biodermával

2021. július 16. - TesztelM

Pár hónapja igencsak elkezdett pattanásosodni a bőröm, pedig azért a mensi előtti pár kis pöttyöt leszámítva egész tiszta szokott lenni az arcom. Vagyis hát mitesszereim is szoktak lenni, de valahogy azok is mintha látványosabbak lettek volna. Így elkezdtem nézelődni, hogy vajon mi lehet a probléma a bőrápolásomban.

Felkerestem a Biodermát, mivel már jó pár termékét használtam, mindig nagy megelégedettséggel, hogy tudnának-e valamilyen terméket ajánlani erre a problémámra. Ha van valamilyen problémád a bőröddel, a bőrápolással kapcsolatban, érdemes szakember segítségét kérni. A Bioderma oldalán is van lehetőség kérdezni, nyugodtan éljetek ezzel a lehetőséggel.

Én a kérdésemre kaptam egy ajánlást, így kipróbálhattam két terméket a Sébium termékcsaládból, ami kifejezetten kombinált, problémás bőrre való.

img_20210406_122117.jpg

Az első a Sébium Gel Moussant, ami egy arctisztító gél. Gyengéden tisztítja a bőrt, szabályozza a faggyútermelést, megakadályozza a pórusok eltömődését. Ezt ígéri a termék a leírásában. Amit én tapasztaltam az azt, hogy nagyon jól habzik és egy igazán tiszta érzetet hagy a bőrömön, ráadásul nagyon puha is lesz utána. Én az új Xiaomi InFace készülékemmel szoktam használni és nagyon szeretem az esti arcápolási rutinomban ezt a kombót. Szépen habzik, így biztos lehetek a tökéletes tisztításban.

img_20210524_125449_1.jpg

A másik termék, amit kipróbáltam az a Sébium Global, ami egy géles állagú krém, ami eltünteti a pattanásokat és mitesszereket, hidratál és megelőzi a hegesedést. A pattanásom valóban kevesebb lett és a mitesszereim sem olyan nagyon és látványosak. 

 img_20210328_133134.jpg

Elég régen megérkeztek már hozzám ezek a termékek és nem csak azért tartott tovább, mert hosszabb ideig akartam használni, mielőtt véleményt mondok, hanem azért is, mert fontos arra is kitérni, hogy nem csak a kozmetikumok vannak hatással a bőrünkre. A táplálkozás, a stressz, a hormonok, a napsütés, számos oka lehet annak, ha valamilyen bőrproblémánk kialakul. Szerintem nem érdemes egyből leírni egy terméket, ha nem egyből hozza azokat a dolgokat, amiket várunk tőle.

Először nekem nem hoztak semmilyen javulást ezek a termékek. Elkezdtem az érezni, hogy a pattanásaim valószínűleg valaminek a tünetei, szóval elkezdtem utánajárni, csináltattam labor vizsgálatot, elmentem nőgyógyászhoz, aminél valóban kijött, hogy van némi gyulladás a szervezetemben. Ennek kikezelése után teljesen rendbe jött a bőröm! 

img_20210706_195555.jpg

És ha már szóba került a napsütés hatása a bőrünkre, akkor mindenképpen szeretném elmondani, hogy borúsabb időben is rendkívül fontos fényvédőt használni. Véleményem szerint elsősorban a fényvédelemnél azt tartják sokan fontosnak, hogy a napozás során a testük megfelelően le legyen kenve, vagy éppen fújva, mert hát mindenki járt már úgy, hogy a nyaralást megkeserített egy leégett bőr. A Bioderma Phododerm Brume Solaire annak is tökéletes megoldást nyújt, aki nem szereti kenegetni a magát, mint talán a legtöbb férfi, vagy nem kedveli a zsíros érzetet, amit a naptejek hagynak. Ez a termék rendkívül egyszerűen használható és nálunk a gyerekek, a férjem és én is előszeretettel használjuk.

De a testünk mellett az arcunkat is védeni kell, amire a Bioderma Photoderm Nude Touch bőrtökéletesítő fényvédő egy tökéletes választás. Én nem használok alapozót, csak esetleg korrektort a bőrhibákra és púdert. Ezzel a termékkel viszont nem csak a bőröm lesz egységesen szép, de még ott a biztos tudat, hogy védem a bőröm a nap káros sugarai ellen. 

Én tényleg nagyon szeretem a Bioderma termékeit, egyszerűen sosem okoznak nekem csalódást, szívből ajánlom ezeket a termékeket!

 

 

Szép napot!

Marika

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása