TesztelM Blog

Lush - Kézzel készült szépségápolás

2016. augusztus 12. - TesztelM

Két Lush terméket kaptam ajándékba. Őszintén szólva nem találkoztam még ezzel a termékcsaláddal, ezért nem csak kipróbáltam, de utánanéztem a teljes kínálatának is és nagyon szuper dolgokat találtam.

Felemelő érzés volt elolvasni a cég történetét. Jó olyan céggel találkozni, aminek még fontosak az értékek. Ahol még mindig kézzel készülnek a termékek, pedig már több mint 50 országban, 880 Lush üzlet működik.

Nem vásárolnak olyan cégtől, ahol állatkísérleteket végeznek. Termékeiket gyümölcsből, zöldségből, illóolajokból és biztonságos szintetikus anyagokból állítják elő. 

A filozófiája példaértékű:

lush_vilaga.jpg

A két termék, amit én kipróbáltam, a Happy Hippy tusfürdő és egy Ultrabland arctisztító.

A tusfürdőt a frissítő grapefruit illata miatt ébresztőnek ajánlják, de én az esti fürdéseimhez is tökéletesen alkalmasnak találom. :) Valóban nagyon üdítő az aromája, selymes az állaga, ami simává varázsolja a bőrömet. És még hajmosáshoz is használható, így praktikus lehet nyaralásokhoz is, két flakon helyett elég egyet becsomagolni.

Az arctisztítónál amikor elolvastam a használati utasítást kicsit meglepődtem. Egy viszonylag zsíros krémről van szó, amit fel kell vinni az arcbőrre és utána egy vattapamaccsal eltávolítani. Semmi dörzsölés, vagy vizezés. Őszintén én mégis egy vizes fürdőkesztyűvel távolítottam el az arcomról és azt kell hogy mondjam, teljesen meg voltam elégedve a végeredménnyel. Nagyon finom puha arcbőr, sehol a ragacsos, zsíros érzés amire számítottam. Sokkal tisztábbnak, egyenletesebbnek tűnt az arcbőröm a használat után. lush.jpg

Nálam beváltak a kipróbált termékek. Már keresem a következő Lush készítményt, amit kipróbálhatok. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása