TesztelM Blog

Hajápolás szülés után

2016. május 25. - TesztelM


img_20160427_113642.jpgA terhesség idején én nem nagyon vettem észre változást a hajam állapotával kapcsoltban, mint ahogy azt sok könyvben és cikkben olvastam. Viszont a szülés utáni pár hétben jelentősen megnőtt és sokkal sűrűbbnek is éreztem. Nagyon jó érzés volt, mivel nekem vékony szálú és elég kevés hajam volt mindig is. A kezdeti öröm hamar elszállt, ugyanis olyan mértékben kezdett el hullani a hajam, hogy csomókban szedtem ki fésülködés közben, hajmosás során teljesen megtelt a szűrő és az egész lakás az én hajammal volt tele. Néha már ijesztő mennyiségtől szabadultam meg napi szinten. Erre megoldást kerestem.

Anyósomtól, aki fodrász kaptam ajándékba Varga hajcseppeket és a hozzá tartozó sampont. Nagyon rövid időn belül észrevettem a javulást. Még mindig hullott, de jelentősen kevesebbet. Kb. 2 hét kellett mire teljesen megszűnt a hajhullásom. Szerintem a nemcsak gátsebre, vagy a császármetszés sebére való készítményeket ajánlhatnának a kismamáknak, hanem erre az esetre is fel lehetne őket készíteni, mert őszintén szólva én tényleg megijedtem ennél a jelenségnél, és fogalmam sem volt, hogy mihez kezdjek, hova nyúljak. Jó lett volna tudni, hogy ebben az esetben milyen készítmények közül érdemes választani.

Most 9 hónappal a szülés után még mindig vannak gondjaim a hajammal. Sajnos nagyon elég kevés maradt és most nagyon gyorsan zsírosodik. Próbálom megtalálni a megfelelő készítményt, de eddig még nem sikerült. Ahogy megvan jelentkezek. :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása