TesztelM Blog

Sütőtökös, banános muffin

2017. október 27. - TesztelM

A kisfiam és én is nagyon szeretjük a sütőtököt, viszont a férjem nem igazán. Viszont az édességet, süteményt annál inkább, ezért folyamatosan próbálkozok a sütőtök ilyen téren való felhasználásával, hogy ne kettőnknek kelljen egyszerre megenni egy tepsi tököt, hanem mind a hárman tudjuk élvezni.

Most két finomságot is hoztam volna, viszont egyet nem tudok megmutatni, mert mire észbe kaptam, hogy kéne róla fényképet csinálni, már elfogyott. De azért mindenképpen szeretném megosztani mindkettőt, éppen ezért az elsőnek csak a linkjét rakom fel, hogy azért azon elérjétek a receptet.

Jöjjön először az, aminél fényképpel is tudom bizonyítani, hogy valóban kipróbáltam a receptet. :)

Sütőtökös, banános muffin

Az interneten találtam a receptet, de egy kicsit átalakítottam, hogy kicsit diéta barátabb legyen. :) 

img_20171026_200711.jpg

Hozzávalók:

  • 15 dkg szénhidrát csökkentett sütőliszt (Dia-Wellnes)
  • 10 dkg kukoricaliszt
  • 1/2 csomag sütőpor
  • 1 teáskanál szódabikarbóna
  • 15 dkg sütőtökpüré
  • 1 db érett banán
  • 2 db tojás
  • 25 g Negyedannyi-ugyanannyi cukorhelyettesítő (Dia-Wellness)
  • őrölt fahéj
  • kb. 1 dl kókuszolaj
  • fél tábla cukormentes csoki

Külön tálban összekeverjük a nedves hozzávalókat, és a száraz hozzávalókat, majd összekeverjük őket. 

Muffin formába kanalazzuk őket és előmelegített sütőben 20-25 perc alatt készre sütjük. (Én 160 °C-on légkeveréses sütőben 20 percig sütöttem.)

1509041111528.jpg

A tetejére sajtkrémet, túrót és cukrot kevertem össze, azzal kentem meg. Nagyon finom lett.

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása