TesztelM Blog

Pixibag - 2017. július

Pixibag Palm

2017. július 25. - TesztelM

A legutolsó Pixibag beharangozója, ahol az összeállításban szereplő márkákat mutatták be, annyira megtetszett, hogy úgy döntöttem, újra szeretnék belőle én is kapni. Szeretem azokat, ahol teljesen új nevek vannak, hiszen az egy szuper alkalom lehet arra, hogy termékeket, cégeket, új dolgokat ismerjek meg. De azért néha kifejezetten jó, ha olyanokat raknak a különböző meglepetés boxokba, aminél lehet tudni mire számítsunk és nem érhet minket csalódás.

1500471618641.jpg

A különlegessége ennek a kiadásnak, hogy nem dobozban, vagy kozmetikai tartóban kaptuk most a termékeket, hanem egy szuper vászontáskában. Ez nem volt újdonság, hiszen ezt már a Pixibox Facebook oldalán, már napokkal, vagy talán hetekkel (nem emlékszem pontosan) már bemutatták. Képek alapján is nagyon tetszett, de élőben még jobb. És meglepő módon elég nagy is. Tök jó méret, ha valaki egy strandolós tatyit akar. (Na jó, lehet, hogy gyerek mellett nem az igazi, de talán a szülők cuccai elférnek benne. És amúgy is a babás táska sosem lehet elég nagy. :) ) 

Most két olyan márka is volt, akik 2 termékkel képviselték magukat, így összesen 7 db-ot rejtett a táska. 

1500896549466.jpg

  • B.U. in Action Berry tusfürdő:

A legutolsó meglepetés dobozos bejegyzésemben pont arról írtam, hogy egy semleges, púderes tusfürdőt küldtek és hogy mennyivel jobb lett volna egy igazi nyári illat. A kívánságom meghallgatásra talált, ez a málnás, bogyós gyümölcs illat tökéletesen megfelel ennek. Intenzív, szuper illata van és ez mellett jól habzik. Fürdés közben gumicukornak érzem magam. :) (Bolti ára kb. 700 Ft)

1500896599706.jpg

  • B.U. dezodor:

Most nyáron a fújós dezodorokat kedvelem a leginkább. A többi az ebben a melegben nem szívódik nekem elég gyorsan, ragacsos, szóval nem az igazi. Ennek a deonak kellemes az illata és elég jól teljesített eddig a legnagyobb melegben is. Legalábbis én elégedett vagyok az izzadásgátló hatásával is. (Bolti ára: kb. 1000 Ft, ami szerintem azért egy kicsit sok)

  • Signal White Now Touch fogfehérítő toll:

Amikor láttam, hogy a Signal-tól is raknak valamit a táskába, nem is mertem remélni, hogy ez a termék lesz az. De ki ne lenne kíváncsi rá, hogy vajon működik-e ez a kis fogfehérítő toll és őszintén ki az aki nem szeretné ha fehérebb és ragyogóbb lenne a mosolya. Hogy milyen lesz az eredmény, azt majd egy következő bejegyzésemben olvashatjátok. (Bolti ára: kb. 4500 Ft, ami lényegében a Pixibag ára, szóval ha úgy nézzük, akkor a többi termék hozzá az ajándék. :) )

1500896658723.jpg

  • Signal White Now fogkrém (utazó méret):

Erre a termékre azért számítottam. Legalábbis úgy gondoltam, hogy ha Signal, akkor biztosan fogkrém lesz. Régebben elég sokszor használtam ezt a márkát, de a kísérletező hajlamom, mostanában más termékek felé vitt. Kíváncsi vagyok, hogy mennyiben változott. (Bolti ára: kb. 1500 Ft, a 75 ml-es kiszerelésnek)

  • HERBioticum Aloe Vera krém:

Szeretem a természetes bőrápoló termékeket. Persze nem vagyok túl csőlátó ezzel a témával kapcsolatban, de azért néha kifejezetten jól esik olyan terméket használni, amiről tudom, hogy mindeféle káros anyagtól mentes. Az Aloe Verának meg szerintem már mindenki tisztában van a jótékony hatásaival. Ráadásul még 6 gyógynövény kivonatát is tartalmazza. Bőrtápláló és kisebb hámsérülések esetén is segítséget nyújthat, legalábbis a leírása ezt ígéri. (Bolti ára: kb. 850 Ft)

1500896627806.jpg

  • Catrice szempillaspirál:

Őszintén a Catrice-től az új körömlakkjait vártam, de aztán mégis megörültem, hiszen szempilla spirálból sosem elég és körömlakkból meg jobban szeretem én kiválasztani a színeket. Amúgy szerintem a Catrice ár-érték arányban az egyik legjobb márka mostanában a dekorkozmetikumok terén. Hallottam már pozitív véleményeket erről a spirálról is, kíváncsian várom, hogy nálam mennyire válik be. (Bolti ára: kb. 1400 Ft)

1500893279924.jpg

  • Vöslauer Mangó-őszibarack ízű természetes ásványvíz alapú szénsavas üdítőital:

Még mindig oda vagyok ezért a kiszerelésért. Annyira cuki és praktikus, szóval ezt is megtartom egy "kicsi táskás" randira, vagy sétára. :)

1500896712997.jpg

Ismét nagyon elégedett vagyok ezzel a rendeléssel, az én igényeimet, most teljesen kielégítette ez a Pixibag. Amit eddig próbáltam belőle, az nagyon tetszett, a többi termékre meg nagyon kíváncsi vagyok, de valahogy úgy érzem, nem fognak csalódást okozni.


1500976600962.jpg

 Nálunk mindenki bontogatott. :) Ti is kedvet kaptatok egy "Pixi-élményhez"? :)

 

 (Az árakat a Rossmann webshopjában, a Krémmánia oldalán, vagy a Notino.hu-n néztem.)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása