TesztelM Blog

Mire elég napi 10 perc torna?

2017. június 09. - TesztelM

Szerintem nincs olyan felület, ahol ne azt hirdetnék, hogy mozogni jó, egészséges és mindenképpen szükséges is lenne. Sajnos mégis nagyon kevesen tudják, vagy akarják beilleszteni a mindennapos edzést az életükbe. Régóta próbálok én is találni valamilyen mozgásformát, amit renderesen tudtam volna az életemben alkalmazni. Futni nem szeretek, edzőterembe járni nagyon macerás lenne, páros sporthoz pár is kellene, de akkor ki vigyáz addig a Patrikra. Szóval maradt az otthoni torna. Csak valahogy a legtöbb aerobick dvd egy kicsit hosszú. Vagyis az amelyiket hasznosnak és jónak éreztem eddig. Mert képes vagyok rövid ideig, heti szinten 3-4 alkalommal végigcsinálni egy aerobik dvd-t, de valahogy hamar elszáll a lelkesedésem, főleg, ha nem látok magamon gyors változásokat.

Eddig minden olyan dolog, amivel bizonyítani, vagy éppen cáfolni akartam valamit az nagyon jól működött, és mindenféle megerőltetés nélkül tudtam végigcsinálni, így most is azt találtam ki, hogy ilyen keretek között teszem ezt. 

Ezért, amikor egy kedves barátnőm felhívta a figyelmem Tiffany Rothe Youtube videóira, már meg is fogalmazódott bennem, egy ötlet. Egy 30 napos kihívás, ami alatt a szóban forgó hölgy 10 perces tornáit illesztem be a napjaimban 1 hónapon keresztül. Nagyon kíváncsi lettem, hogy elég lesz-e ez a kis mozgás, bár, ha valaki végigcsinált akár egy részt is, az tudja, hogy ezek a rövid kis videók is tudnak másnapra izomlázat okozni.

Én kb. 7 videót váltogattam, egyrészt, hogy ne legyen unalmas, másrészt pedig hogy azért több területet is megdolgozzak. 

 

Belinkelek közülük párat, hogy könnyebben tudjatok válogatni. 

Ez egy kicsit kemény volt. Ettől az első alkalommal begörcsölt a csípőm és természetesen volt is egy kis izomlázam másnap.

Nekem a következő volt a kedvencem, valahogy ez az ami a legrövidebbnek is tűnt nekem. :)

A 30 nap alatt őszintén 2 nap volt, amikor elfelejtettem megcsinálni. Viszont a többi nap képes voltam a nap bármely részében időt szakítani rá. Ezt tudtam csinálni a Patrik mellett, vagy éppen amikor aludt (természetesen akkor azért egyszerűbb volt), lefekvés előtt vagy éppen reggel. Úgy gondolom, hogy napi 10 perce mindenkinek van. Főleg, hogy nem igényel semmilyen előkészületet, különleges öltözetet, vagy bármi mást. Csak egy Youtube elérhetőség kell és te.

És az eredmény?

1497007785002.jpg

Ez tényleg csak ennek köszönhető, mert az étkezésemen semmit nem változtattam. Kíváncsi voltam, hogy mennyit számít a rendszeres mozgás, még akkor is, ha csak napi 10 perced van rá.

De a képeken azért az látható, hogy a korábbi bejegyzéseimben, ahol különböző diéták, kúrák tesztjeit mutattam be, nem hoztak tartós eredményt, minden amit azokkal leadtam visszajött. Éppen ezért ebben a hónapban olyat próbálok ki amit, eddig még nem. De, hogy mi az, arról hamarosan beszámolok. :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása