TesztelM Blog

Pixibag - 2017. május

2017. május 30. - TesztelM

A Pixi meglepetés összeállításainak lassan az egész palettáját kipipálhatom már, hiszen rendeltem már Pixiboxot, Adam and Eve különkiadását és most már egy Pixibagnek is boldog tulajdonosa vagyok. :) Azért volt bennem egy kis félsz, mert az előző ilyen csomagnál olvastam különböző fórumokat és elég sok negatív véleménnyel találkoztam. A megjelenés előtti beharangozó, azonban mégis felkeltette az érdeklődésemet, ugyanis csupa olyan márkát ígértek, amiket be tudok illeszteni a hétköznapokba és szívesen használom őket. 

1495742403875.jpg

Az első, ami miatt nagyon örültem ennek a mostani csomagnak, hogy ez most nem a jól megszokott doboz csomagolásban volt, hanem egy cuki neszesszer járt a termékek mellé. Persze a boxokat is jól lehet újrahasznosítani, de egy idő után azért megtelhet vele a padlás. :) Ez a kozmetikai táska kevésbé masszív, mint amilyennek elképzeltem, de biztos nagy hasznát veszem és elképzelhető végre egyszer elérhetem, hogy átlátható lesz a táskám. Bár talán egy jól rendszerezett női táska kivitelezhetetlen.

1495829538935.jpg

A dobozból a kedvenc termékem a Sally Hansen Miracle Gel lakk. Egy gyönyörű piros lakk volt benne a 470-es Red Eyes árnyalat. Őszintén szólva a legtöbb pénz, amit lakkra költöttem, az talán 5-600 Ft, szóval nem igazán volt még dolgom ilyen minőségi körömlakkal. De érezhető volt a különbség. Már az ecsetnek is van tartása, így sokkal könnyebb is a használata. Nagyon gyorsan, könnyen és egyszerűen használható és gyönyörű lett a végeredmény. Azt, hogy mennyire tartós, még nem tudom, mert pár órája van csak fenn. Talán a fénye lehetne egy kicsit erőteljesebb, de gondolom ezen a fedőlakkja segíthetne. Onnan gondolom, hogy az én általam használt Rival de Loop-os Top Coat lakk is tökéletesen alkalmas volt erre a célra. Valószínűleg, sose próbáltam volna, mert biztosan sajnáltam volna megfizetni a magas árát, de nagyon örülök neki, hogy így mégis megtehettem.

1495829399355.jpg

A következő két termékkel már találkoztam, nem emlékszem melyik meglepetésdobozban kaptam, de nagyon jó tapasztalataim vannak vele. Az original verziót próbáltam és valóban tudtam vele pár napot csalni a hajmosás előtt. Na jó, talán egyet, de az is nagyon jól jött néha. Gondolom, hogy a Cherry illatú is hasonló jó tulajdonságokkal rendelkezik. 

1495829646795.jpg

A Borotalco márkát eddig csak a dezodorja révén ismertem. Az viszont teljes elégedettséget hozott eddig. A most megismert tusfürdő sem okozott csalódást. Nagyon finom púderes az illata, jól habzik és kellemes puha, tiszta érzetet hagy maga után. Nem várok többet egy tusfürdőtől. :)

img_20170526_221646.jpg

A Nivea legújabb krémét már régóta nézegetem. Megérte rá várni, mert első használatra jónak tűnik. Finom az illata, könnyű az állaga és gyorsan felszívódik. Nekem tetszik. :)

1495829347867.jpg

A megjelenés előtt most először lehetett szavazni arról, hogy két lehetséges termék közül melyiket szeretnénk megkapni. A parfüm, amire én is szavaztam nyert a szájfénnyel szemben. Szuper finom illatút kaptam, aminek nagyon örültem. 

1495829480187.jpg

Teljesen elégedett vagyok ezzel az összeállítással, jó döntés volt megrendelni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása