TesztelM Blog

Túró alapú pizza

2017. március 26. - TesztelM

Nagyon szeretem a pizzát. Legyen az pizzériából rendelt, otthon készített, mirelit vagy bármilyen. De sajnos, többször fordult már elő, hogy ha ezeket ettem, akkor sajnos másnap nem igazán volt túl jó a pocakom. Most viszont egy olyan megoldást találtam, amivel nem kell félnem semmilyen mellékhatástól. Ráadásul nagyon gyorsan elkészíthető, ennyi idő alatt még a futár sem hozza ki és azt tehetünk rá, amit csak akarunk.

Szeretem Burián Szaffi oldalát és receptjeit. A termékei közül is próbáltam már párat, de azért általában szeretek olyan recepteket kipróbálni, amik nem igényelnek különleges alapanyagokat. A mostani receptet is az ő oldalán találtam. 1489681840382.jpg

Túró alapú pizza

  • 250 g túró
  • 1 tojás
  • 1,5 evőkanál tejföl
  • 4 evőkanál zabpehelyliszt (én szénhidrátcsökkentett lisztet használtam)
  • oregánó

 1490478537687.jpg

Nincs más teendő, mint az összetevőket összekeverni, egy sütőpapírral bélelt tepsin elegyengetni, 15 percre betenni a sütőbe kb. 180 °C-ra és elősütni.

Utána jöhetnek a feltétek. Ez lehet bármi. Én most ketchuppal kentem meg, csirkemellsonkát raktam rá, kukoricát, gombát és gazdagon megszórtam sajttal. Ezután következett még 15 perc sütés. És kész. Nagyon finom, egyáltalán nem érezni ki a túró ízét. Nálunk a család nagy kedvence lett. 1490288531536.jpg

Próbáljátok ki! :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása