TesztelM Blog

Mi van, ha anya beteg?

2017. február 28. - TesztelM

Betegnek lenni sohasem jó dolog. Szerencsére én nagyon ritkán gyengélkedem, már emiatt a szó miatt is. Nem szeretem a gyengeséget és nagyon nehezen viselem a kiszolgáltatott helyzetet. Főleg, ha még segítséget is kell kérni. És hát sajnos erőtlenül fekve sajnos nem nagyon lehet más tenni. 1488302689611.jpg

Arra sem emlékszem, hogy mikor voltam utoljára lázas beteg, talán olyan 7-8 éve. Egy-két enyhe megfázás persze volt, de azok ahogy jöttek úgy mentek is. Most viszont bepótoltam ezt a pár évet és egyben kijött rajtam. Több mint egy hétig próbáltam kikeveredni egy mandulagyulladásból, úgy, hogy az első 5 napban folyamatosan csak romlott az állapotom. 

Több szempontból is szörnyű volt. Egyrészt betegség idején jön rá az ember, hogy mennyire természetesnek veszünk bizonyos dolgokat. Pedig hihetetlenül hálásnak kéne lennünk minden egyes egészségben eltöltött napért. Most az, hogy lenyeljek egy korty teát iszonyatos kínokat jelentett. De tényleg. És mindezt 3-4 napon keresztül. Nem vagyok egy elhagyós fajta, de a legrosszabb napon például a reggeli gyógyszereim és vitaminjaim bevétele 20 percig tartott, pedig ez kb. 6-8 tablettát jelent.  És persze pár nap után úgy nézett ki a konyhapult mint egy patika. Azt se lehet mondani, hogy legalább pihentem egy kicsit, mert kb. 4 napig alig tudtam aludni. Főleg az éjszakai alvás okozott problémát, mert valamikor az orromon képtelen voltam levegőt venni, ha viszont a számon vettem, akkor még sokkal rosszabb lett a torkom és az ébresztett fel. 1488302723738.jpg

És itt jön, hogy hogyan is lehet ezt megoldani, úgy, hogy közben el kellene látni egy másfél éves kisfiút? Hát csakis segítséggel. Szerencsére nagyon jó apukája van Pariknak, akivel csodásan el is tudnak lenni. Viszont ilyenkor derül ki az is, hogy a férj, aki mindennel képben van, nem is biztos, hogy így van. Mert hát ugye hol is tartunk ezt? Hova is szoktuk azt tenni? Mit is kell a gyerekre adni? Mit adjak neki reggelire, uzsonnára, ebédre? És higgyétek el nálunk még tényleg nagyon is kiveszi a férjem a részét. Hihetetlen nagy segítség tud nekem lenni. De azért teljesen más az, ha valaki a kezed alá dolgozik, mintha mindent neked kell egyedül elvégezned. 1488115733498.jpg

Meg persze ott vannak még a nagymamák, keresztszülők. Most ezen a héten nálunk szinte mindenkit be kellett vetni azért, hogy én legalább két-három napot tudjak kicsit feküdni, mert igazából nagyon nem is volt erőm, hogy ellássam a Patrikkal kapcsolatos feladatokat.

Elég panaszkodósnak tűnik ez a bejegyzésem, de valójában nem ez vele a célom. Hanem az, hogy kifejezzem a tiszteletem azok iránt a szülők iránt, akik lázas betegen is képesek gondoskodni a gyermekeikről. El sem tudom képzelni, hogy mi lehet azzal akinek nincsen semmilyen segítsége. 

A lényeg, hogy mandulagyulladás tesztelve és egyáltalán nem ajánlom senkinek! Jó egészséget mindenkinek! :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása