TesztelM Blog

Mit hoz számomra a 2017-es év?

Kártyából olvastak nekem

2017. január 09. - TesztelM

Talán igaz a mondás, hogy új év új kezdet. Én azzal is elégedett leszek, ha olyan lesz a mostani év, mint az előző. De mint mindenki más, azért én is kíváncsi vagyok, hogy mit tartogat számomra és a családom számára  a 2017-es év.

Nyitott vagyok a spirituális, ezoterikus dolgokra éppen ezért, nem gondolok teljesen alaptalannak bármiféle jövendőmondást. Nem keresem a lehetőséget arra, hogy igénybe vegyek ilyen szolgáltatásokat, de ha úgy adódik szívesen meghallgatok bárkit. Voltam már látónál, akadtak olyan ismerősök, akik egy húzott kártyalap alapján tudtak mondani dolgokat, most viszont először voltam olyan hölgynél, aki egy adott helyzetet tárt elém, aztán kielemezte. 1483698694237.jpg

Őszintén nem túl jó hangulatban indultam el itthonról, de ez a találkozó nagyon feldobott. Levert voltam, negatív és kicsit borúlátó. Pedig nem így álltam ehhez az évhez. Éppen erre a bizakodó, pozitív, hittel teli útra terelt vissza ez a dolog. Nem erre számítottam, de nagyon jó dolgokat hallottam. Nem feltétlenül a jövőt festette fel, több volt inkább a múlt és a jelen, de ezeket a ténymegállapítások kellett igazából hallanom. Főleg, hogy ezt egy vadidegen mondta úgy, hogy semmit nem tudott rólam. És tényleg milyen érdekes is tud lenni, ha úgy mondanak rólad bármit, hogy nem is tudnak semmilyen előzményt! 

Jó érzés volt hallani, hogy valószínűleg azért is olyan boldog és kiegyensúlyozott a házasságom, mert karmikus a kapcsolatom a férjemmel. Ez azt is jelentette, hogy éppen ezért hiába én ültem ott, nem csak rám vonatkoztak a dolgok, vagyis inkább most többet beszéltünk a férjem életében esedékes változásokról, mint az enyémről. Mivel ez valószínűleg az én életemre is pozitív behatással lesz, így nem bántam természetesen. :) 1483698854874.jpg

Igazából tényleg az volt a jó benne, hogy a kártya arra világított rá, hogy minden, ami fontos számomra az már jelent van az életemben. Boldog házasság, szép, egészséges, csodálatos gyerek, nyugodt körülmények. Erre vágytam mindig és ezt már megkaptam. A jövő pedig még több jót tartogat számunkra, amit úgy gondolom, hogy meg is érdemlünk. Mint ahogy mindenki más is.

Azt hiszem, hogy talán így is van értelme kihasználni ilyen alkalmakat, hogy nincsenek elvárásaink, nem befolyásolja az életünket. Nekem most azért a hangulatomra mindenképpen nagyon pozitív volt. 

Ha egy picit is nyitottak vagytok, akkor szerintem ne habozzatok, próbáljátok ki.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása