TesztelM Blog

Pixibox - Adam & Eve

2016. december 27. - TesztelM

Többféle meglepetésdobozt rendeltem már, most a Pixibox lett a következő a listámon. A pixibox.hu oldalon sok hasznos információt tudtam meg, például, hogy ők nyújtották hazánkban először ezt a fajta szolgáltatás és hogy elsősorban mások segítése, a termékek jobb megismerése és kipróbálhatósága volt az elsődleges céljuk. Mára már 3 féle dobozuk van: Pixibox Prémium, Pure by Pixibox natúr és Pixibag drogériás termékekkel. Pár hónapja a Pixibag-et szerettem volna beszerezni, de sajnos lecsúsztam róla. 

1481729400401.jpg

De beregisztráltam az oldalra, feliratkoztam a hírlevélre, ezért minden információt időben megkaptam ahhoz, hogy ezt a kiadást magaménak tudhassam. Főleg, hogy az előre beharangozott dolgok alapján úgy éreztem, hogy mindenképpen kell nekem. Pontosabban nekünk, hiszen ez most egy abszolút újdonságként nem csak női, vagy férfi, hanem egy vegyes box lett. Éppen ezért, most lelkiismeret-furdalás nélkül rendelhettem meg, mert életem párjával közösön örülhettünk a benne lévő termékeknek. 

1482169807501.jpg

Már a bontogatás előtt levett minket a lábunkról a Pixibox, ugyanis az egyik legszebb meglepetés doboz, amit eddig rendeltem. Gyönyörű, ízléses, elegáns. Egy pici fiók rejtette a termékeket. Mindketten imádtuk.

Nézzük milyen termékeket rejtett ez a szépség:

  • AA Men Energy Up - Férfi Arckrém (50 ml, teljes kiszerelésű termék): A mi dobozunkban egy Energizáló krémgél volt. Nagyon kellemes illata és könnyű géles állaga van. Hihetetlen könnyen felszívódik és frissítő érzést hagy maga után. Véleményem szerint egy férfit nehezebb rávenni arra, hogy a borotválkozáson kívül, valamivel ápolják az arcukat. Ezzel a krémmel úgy gondolom, hogy ez sokkal egyszerűbb lesz. 1482138646645.jpg
  • AA Ethnic Beauty Testápoló Balzsam (200 ml, teljes kiszerelésű termék): Bőrkisimító, relaxáló testápoló. Az összetevői között szerepel a Tsubaki olaj, Zöld tea kivonat, fehér virág kivonat. Könnyen felszívódik, selymes érzést biztosít. Az illata kellemes, friss, egzotikus. (Az AA krémeket a kedvenckremem.hu webáruházban lehet megtalálni)

 

  • Szakállasember Belga - Natúr Tusfürdő Csokoládéval (110 ml, utazó kiszerelésű termék): Az illata olyan, mintha zselés szaloncukorral zuhanyoznék, ami így karácsony előtt különösen kellemes érzés. Nagyon finom friss, tiszta érzetet biztosít. Viszont én jobban szeretem az olyan tusfürdőket, amik ennél jobban habzanak. Vagyis talán ennél a terméknél minden jobban habzik. A leírás alapján fürdőrózsa vagy szivacs használatánál bővebb habzás érhető el, de én ezeket sajnos nem használok. De nagyon örülünk, hogy ilyen különleges terméket is ki tudtunk próbálni. 1482138690605.jpg
  • WALTZ7 Shower Spa Aroma Tab - zuhanytabletta (1 db):  Én azok közé tartozok, akik zuhanyozni és fürdőt venni is szeretnek. Ezért biztos nagyon kipróbáljuk majd, ezt a zuhanytablettát, aminek nagyon kellemes levendula illata van. 1482138889560.jpg 
  • Nivea Men Creme - általános ápoló krém (30 ml, utazó kiszerelésű termék, 2 db): Én nagyon szeretem az utazó méretű termékeket, mert elférnek a táskámban és bármikor kéznél vannak. Úgy gondolom, hogy egy férfinek is jól jöhet, ha tart magánál. Amúgy én nagyon szeretem a Nivea termékeket, szerintem női és férfi kozmetikumok terén is nagyon jók. 1482138590851.jpg 
  • Raven Farctories - Trio karkötő: Mivel már egy Men's Stuff dobozból már kaptunk egyet, ezt tovább ajándékoztuk, mert én nem hordok ilyen karkötőt. De aki kapta nagyon örült neki, így ennek is hasznát vettük. :) 1482138556990.jpg 
  • PRADA La Femme&L'Homme - férfi és női parfüm (2x1,5 ml minta): Az első olyan parfümminták, amik tényleg nagyon tetszenek. Ezeknek teljes kiszerelésben is nagyon örülnék és lecserélném az itthoniakat. :) 1482138760704.jpg 
  • Hansaplast STAR WARS - sebtapasz (1 db teljes kiszerelés): Szerintem az egyik legtartósabb sebtapaszok a Hansaplastosak és melyik férfi az, aki nem örül egy Star Wars-os motívumnak. Aki tőlünk ezt megkapta én úgy láttam örül neki. 1482138722821.jpg

A termékek közül párat továbbajándékoztunk, így nem csak mi élvezhettük a doboz tartalmát. 

1482138509426.jpg

Remélem ezek alapján más is kedvet kapott és megtapasztalja majd, hogy milyen élmény egy saját Pixibox. Én már várom az újabb lehetőséget a "Pixiélmény" átélésére.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása