TesztelM Blog

Meglepetés doboz férfiaknak - Men's Stuff

2016. szeptember 23. - TesztelM

Tényleg fanatikus meglepetés dobozos lettem. Keresek, kutatok minden lehetőséget, hogy beszerezzek párat. Találtam már magamnak, a kisfiamnak és végre a férjemnek is.

1473928215286.jpg

Az Instagramon nézelődve találtam rá a Men's Stuff Hungary oldalára. Természetesen, ahogy megláttam, hogy végre a férjemet is meglephetem egy bontogatós élménnyel azonnal megnéztem a részleteket. Szerencsémre pont nyitott rendelési időszakot kaptam el. Kiderült, hogy ez volt a második dobozuk és tetszett, hogy a benne lévő termékek márkáit előre beharangozták. Így nagyjából tudni lehetett, hogy milyen típusú termékekkel fogunk találkozni. Persze, mivel teljes titokban rendeltem, így nagyon nagy öröm volt számomra, hogy láttam, mennyire izgatottá válik a hírre a párom, hogy most neki kell felfedeznie a doboz tartalmát. Olyan volt, mint egy kisgyerek karácsonykor. Egy-két dolgot leszámítva én azért egy kicsit többet vártam volna tőle, de annak, aki kapta nagyon bejött, szóval összességében megérte. 

 Nézzük mi volt benne:

  • R.M. ékszer, #TSL kollekciós karkötő férfiaknak: eddig talán ez az abszolút favorit. Nagyon szép és reméljük szerencsehozó funkciót is betölt majd :) (Sajnos mire, a bejegyzés elkészült elszakadt a karkötő, szóval nem igazán volt strapabíró. Egy egyszerű labdázás közben leszakadt a férjem kezéről, még csak nem is úgy, hogy beakadt valamibe. De mivel nagyon tetszett neki lehet, hogy azért pótoljuk majd.)1473928713820.jpg
  • Crep Protect spray (200 ml):  Talán ez volt az a termék, ami az előzetesen beharangozott termékek közül a leginkább felkeltette az én érdeklődésemet.  Ez egy forradalmi nano technológiás folyadék, és szennyeződés taszító spray. Bár már egy ideje nálunk van a doboz, de sajnos még nem jutottam oda, hogy kipróbáljuk, viszont nagyon kíváncsi vagyok, hogy tényleg működik-e. Néztem pár videót róla, amiken azt láttam, hogy nem fog nekünk csalódást okozni.1473928809528.jpg
  • Phi Kozmetikum krémdeó, utazó méret (30 gr): nagyon szimpatikus, hogy ez a természetes dezodor nem tartalmaz sem alumínium-származékokat, sem parabéneket, sem alkoholt. Bár kicsit fura, hogy ilyen tubusos kiszerelésben kapható, de jobban belegondolva valóban kényelmes és higiénikus. Az illata viszont nekem egy kicsit bizarr.1473928844563.jpg
  • Proraso Aloe vera és E-vitamin after shave balzsam, utazó méret (15 ml): utazó méret, de nem igazán lenne praktikus utazásra elvinni, hiszen nem visszazárható a csomagolás.1473928764630.jpg
  • Valentino illatminta: kellemes illat, de szerintem nem váltunk majd erre 1473928661900.jpg
  • Gentlemen's CHOICE magazin: mint általában minden magazint ezt is hamar kivégeztem, bár ez valószínűleg annak is köszönhető, mert azért mégis csak férfiaknak íródott...

Elképzelhetőnek tartom, hogy nem ez volt az utolsó Men's Stuff Box-unk...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása