TesztelM Blog

Kényeztető doboz - Norie-box Travel

2016. július 29. - TesztelM

Egyre népszerűbbek a különböző tematikus dobozok, amikben különféle válogatott termékeket lehet megvásárolni vagy úgy, hogy  már előre beharangozzák a tartalmat, de olyan is akad, hogy teljesen ismeretlenül. Ezáltal a különböző Unboxing cikkek, illetve videók is egyre gyakoribbak, ahol a boxok újdonsült tulajdonosai bemutatják, hogy mit is kaptak és hogy mennyire vannak megelégedve.

Régóta követem és kedvelem a Hogyan legyek jó nő? oldalt és persze Takács Nórit. Szeretem a praktikus ötleteket, a csajos videókat és mindent, ami segítséget nyújthat a hétköznapokban a nőiesség megőrzésében. Vettem már hasznát főzés, frizurakészítés, sőt szőrtelenítés területén is.imag1890_1.jpg

Éppen ezért nagyon hálás vagyok, hogy én is kezembe foghattam a legújabb Norie-boxot, aminek már a doboza is meseszép. Mivel követem az oldalt nem ért meglepetés a benne található termékekkel kapcsolatban, mégis kicsit úgy éreztem magam mint egy kisgyerek karácsonykor. Én éppen ebben látom a dobozok sikerét, mert egy évben többször juthatunk ilyen élményekhez, ráadásul képesek vagyunk saját magunkat is meglepni. :)1469783826910.jpg

A Travel pakk tényleg minden terméke nagyon hasznos lehet egy utazás alkalmával:

  • Fa Coconut Water Tusfürdő mennyei kókusz illattal
  • Vöslauer Balance Pink Grapefruit ízesítésű ásványvíz: Nagyon finom, és nagyon cuki ez a kis üveg :)
  • Lacalut White fogkrém: egy fogfehérítő fogkrém mindig jól jön
  • Borotalco Original Dezodor: egy kisebb táskának is tökéletes kelléke lehet
  • Batiste Száraz Sampon: ezelőtt még sose próbáltam semmilyen száraz sampont, most itt az ideje :)
  • Schüssler Hidratáló Ajakbalzsam
  • Doliva Intenzív Arckrém Exkluzív Kontur-Filler: nagyon tetszik a csomagolása, illata, selymes állaga
  • Laboratoires Diadermine Lift+ Fényvédő Arckrém: szuper illata van és nem hagy zsíros érzést felkenve
  • Nippes Üveg Körömreszelő: minden női táska elengedhetetlen kelléke, ráadásul csodaszép 

A fantasztikus termékeken kívül kaptam még:

  • 30% kedvezményre jogosító kupont, amit 2B Makeup termékekre használhatok fel
  • 20% kedvezményt NaturProdukt termékekre
  • Vöslauer nyereményjáték szórólapot
  • Schwarzkopf nyereményjáték szórólapot
  • Borotalco tájékoztatólapot 
  • Schüssler Natúrkozmetikumok tájékoztatófüzetetimag1931_1.jpg

Egyszerűen oda vagyok ezért a dobozért! És a jó hír, hogy még mindig rendelhető az alábbi linken.

Már most várom a következő lehetőséget a bontogatásra és szerintem ti is bátran lepjétek meg barátnőiteket, anyukátokat, de legfőképpen saját magatokat. Ennyi kényeztetés mindenkinek jár.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása