TesztelM Blog

Kedvezményes vásárlás kismamáknak, anyukáknak

2016. június 12. - TesztelM

Megérkezett a BabaMamaTudakozós kuponfüzetem és a kártyám, amit pár hónapja igényeltem. Erről jutott eszembe, hogy szívesen megosztanám veletek ezt  a lehetőséget, mert szerintem nem sokan ismerik, de én a például tavaly, a babakelengye beszerzése során is sokat tudtam vele spórolni. 

A BabaMamaTudakozós kártyával országos szinten 3-50% kedvezményt kaphatunk számos üzletben. Szinte minden területen, amire egy kismamának vagy egy gyermekes családnak szüksége lehet. . Kuponfüzetet már tavaly is igényeltem és nagyon jól jött a babakelengye vásárlásnál, ugyanis nagyon sok mindent tudtam így olcsóbban megvásárolni. Sőt kismamaként én várandós csomagot is tudtam átvenni a segítségével.babamamatudakozo.jpg

Amit én még minden kismamának és kisgyermekesnek szívből tudok ajánlani, az a Mini Manó Babacentrum, ahol fantasztikus programokat szoktak szervezni és legtöbbjük ingyenes. Mi részt vettünk egy Várandós napon és egy Szülésre felkészítő tanfolyamon is. Létezik még náluk Babakelengye bemutató, Előadás a csecsemőkori mozgásfejlődésről 1 éves korig és még sok minden. minimano.jpg

A Várandós napon nemcsak az előadások voltak nagyon jók és hasznosak, de az ott kiállító cégektől is kaptunk értékes információkat, nem is beszélve a termékmintákról. :) Sajnálom, hogy nem kap nagyobb figyelmet az üzlet, mert a rendezvényei miatt én sokkal nyugodtabbá váltam a terhességem végére. És most csak a rendezvényeit emeltem ki, de természetesen a vásárlás is hatalmas élmény ott. Főleg a szakavatott eladóik miatt, akik minden terméket részletesen tudnak bemutatni és kedvesen, szeretetteljesen segítenek megkeresni azt, amire tényleg szüksége van a vásárlónak. Szerintem aki egyszer rátalál, az visszatérő látogatója lesz az üzletnek. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása