TesztelM Blog

Hajápolás Apivita termékekkel

Termékteszt

2020. február 21. - TesztelM

Az előző posztomban olvashattatok az APIVITA bőrápolással kapcsolatos termékeiről, most viszont a hajápolásról lesz szó. Nekem nagyon fontos a szép haj, hiszen, ha nem úgy áll a hajam, ahogy szeretném, akkor egyszerűen vehetek fel bármit, lehet akármilyen a sminkem, nem érzem jól magam a bőrömben. Ezt nem úgy kell elképzelni, hogy éppen ezért órákat töltök a hajam beállításával, én itt igazából csak arra gondolok, hogy legyen friss érzete a hajamnak. Nekem ennyi általában elég. 

1582135128914.jpg

Sajnos nagyon gyorsan zsírosodó hajam van, ami hol jobb, hol rosszabb. Átlagban azért 2-3 naponta mosnom kell. Persze erre is vannak segítségek, mert egy feltűzött frizura és hát tudom, nem a legjobb megoldás, de a száraz sampon is nagy segítség lehet. 

Az APIVITA Hajápolással kapcsolatos termékei igen széles választékban kaphatóak. Itt vannak a különböző kategóriák:

  • Hajhullás: Létezik nőknek és férfiaknak való sampon, kapható balzsam hajmaszk és lotion
  • Korpás fejbőr: Szerintem szuper, hogy száraz és zsíros korpára is találunk sampont
  • Érzékeny fejbőrre való sampon kapható
  • Gyakori használatra sampont és balzsamot is választhatunk
  • Zsíros fejbőr: Nem csak zsíros hajra való sampon, de Zsíros hajtő, száraz hajvégre való sampont és balzsam is van a palettán
  • Fény és revitalizáció: Sampon, hajkondícionáló és hajmaszk létezik
  • Táplálás és regenerálás: Sampont és balzsam kapható
  • Haj és fejbőr hidratálás: Sampon, hajkondícionáló és hajmaszk választható

Én természetesen az APIVITA termékek közül a Zsíros hajtő, száraz hajvégre való termékcsaládot próbáltam ki. 

A sampont elsőre furának tűnt, hogy nem igazán akar habozni. Bár kisebb mennyiséget nyomtam a kezembe, mert hát ugye nem lehet tudni, hogy milyen készítmény milyen habzó erővel bír. Ennél elegendő a kevesebb mennyiség is, mert ahogy masszíroztam a hajtöveknél egyre inkább ilyen légies érzésem lett, mintha egy kis felhőt képzett volna a fejbőrömön. Ez a lassabban elért habzás annak köszönhető, hogy nem tartalmaz a sampont SLS-t ami a habképzésért felelős, viszont számos kellemetlen mellékhatása lehet. A legtöbb természetességre törekvő márka éppen ezért ezt az anyagot is mellőzi a termékeiből. Ennek ellenére ez a sampon mégis nagyon jól tisztít, így ennek köszönhetően 1 nappal tolta ki a hajmosásomat, amivel én elégedett vagyok. Hiszen, azért csodát egyik sampontól sem várok. Elfogadtam, hogy ilyen hajtípussal rendelkezem. Az illata a csalánnak és a propolisznak köszönhetően kissé gyógynövényes, de egyáltalán nem bántó, inkább frissítő.

1582272583077.jpg

A sampon mellett minden hajmosásnál használtam a hozzá tartozó, Zsíros hajra ajánlott hajkondícionálót is. Amúgy csak pár éve van az, hogy a samponok mellé többnyire a hajbalzsamot is használom, régebben nagyon jól megvoltam nélküle is. Az APIVITA samponnál azért nem éreztem azt, hogy elengedhetetlenül szükséges lenne, mert a leöblítés után nem éreztem annyira sprődnek a hajam, de azért persze, így azért mégis sokkal simább lett a végeredmény, mint nélküle. A balzsam állaga jó, nem túl nehéz, jól el lehet oszlatni a nedves hajon. Én nem szoktam túl sokáig rajta hagyni, 1-2 percig, esetleg egy fogmosásnyi ideig. :) 

A harmadik termék, amit a hajamra kipróbáltam, az egy hajmaszk volt, méghozzá egy Expressz Beauty Hidratáló Hajmaszk. Ez a hajmaszkot, úgy próbáltam ki, hogy hajmosás után felkentem a hajamra és becsavartam egy törölközőbe és kb. 15 percet volt fent a maszk a hajamon. Ez tökéletesen elég idő volt arra, hogy közben egy arcmaszkot is felkenjek. Ez nem csak a bőrömnek és a hajamnak esett jól, de a lelkemnek is, hogy tudtam egy kicsit magammal foglalkozni. De visszatérve a hajmaszkhoz, először azt hittem, hogy az én nem túl hosszú, vékony szálú és kevés hajamra egy kicsit sok lesz az a mennyiség, ami a tasakban van, de igazából pont megfelelő volt. A lemosás is egyszerű, könnyen ki lehetett öblíteni a hajamból. Szárítás után, pedig nagyon puha, fényes lett a végeredmény. A balzsamot használóknak is, de azoknak, akik nem használnak mindenképpen tudom ajánlani, hogy időszakosan kényeztessék magukat és a hajukat egy ilyen pakolással.

1582272519795.jpg

Összegzés: Ezek a termékek sem hoztak csodát, továbbra sem elég számomra a heti 1-2 hajmosás. Viszont nagyon elégedett vagyok a plusz egy nappal, amit ezeknek a termékeknek köszönhetek. 

 1575474451410.jpg

Szép napot!

Marika

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása