TesztelM Blog

Mindennapi testápolás Apivita termékekkel

Termékteszt

2020. február 12. - TesztelM

Őszintén szólva nem igazán szeretek gyógyszertárba járni. Viszont, már a harmadik, gyógyszertárakban is kapható termékcsaládot próbálom ki és úgy érzem kezdenek oldódni bennem a patikákkal kapcsolatos ellenérzéseim.

A Bioderma és az Uriage után, az APIVITA-val is megismerkedtem. Az APIVITA méhészeti alapanyagok, mediterrán gyógynövények és tiszta illóolajok felhasználásával készíti el a termékeit és a világ vezető zöld vállalatai közé tartozik. Nem ma alakult cégről beszélünk, hiszen 1972-ben Görögországban indult el családi vállalkozásként. A márkanév az APIS (méh) és a VITA (élet) szavakból ered, aminek a jelentése "méhek élete".  A készítmények 85-100% természetes összetevőt tartalmaznak és formulájuk mentes szilikontól, parabénektől, ásványi olajoktól, propilén-glikoltól, makrociklikus pézsmától (PCM), nitropézsmától (NM), és ftalátoktól. 

1575474451410.jpg

Elég sok terméket kipróbálhattam, ezért most nem is mutatnám be az összeset, mert akkor túl hosszú lenne ez a bejegyzés. Először jöjjenek azok a termékek, amikre mindenkinek szüksége van napi szinten, hiszen egy tusfürdő, egy testápoló, nem hiányozhat senkinek a polcáról. 

Az APIVITA testápolásra szolgáló termékei közül azt hiszem mindenki meg tudja találni a számára megfelelőt, hiszen mindenféle bőrtípusa, különböző igényekhez igazodva kínálnak megoldást.

  • Aromaterápiás bőrápolás: vannak tusfürdői és testápoló tejei. Létezik jázmin, füge és hegyi tea illatban
  • Száraz bőrápolás: van tusfürdő és testápoló krém
  • Érzékeny bőrápolás: tusfürdője és testápoló kréme van a levendula csodálatos nyugtató illatával
  • Alakformálásra is van lehetőség, amiben egy tusfürdő és egy testápoló krém nyújthat segítséget, rózsával és borssal
  • Natúr szappanok segítenek a tisztításban és a hidratálásban különböző bőrtípusoknak (Propolisszal, a zsíros bőrnek, Kamillával az érzékeny bőrnek, és vannak olyanok is ami mindenféle bőrtípusnak jók, Mézzel, Olívával, Jázminnal)

1580908170310.jpg

Én egy tusfürdőt és egy testápolót próbáltam az Aromaterápiás termékek közül. Ez nem más mint a fügével és illóolajokkal készült változat. Mivel én kifejezetten az édes illatokat szeretem úgy gondolom, hogy ez tökéletes választás volt. Nagyon finom édeskés illata van, mind a tusfürdőnek, mind a testápoló tejnek. 

A tusfürdő egy géles állagú termék, amivel tényleg élmény fürdeni. Nagyon jól eloszlik a bőrön, jól habzik, tisztít és finom illatot, puha bőrt eredményez. Az egyetlen, amibe bele tudnék kötni, ha nagyon akarnék, hogy mostanában jobban szeretem ezekből a pumpás kiszerelést, hiszen sokkal praktikusabbnak látom, mivel elég kevéske mennyiség is belőle, ezzel viszont néha túl sokat lehet önteni. De ahogy láttam, ez már felmerülhetett  másban is, mivel ahogy láttam az APIVITA honlapján, már ott is van az új termékek között a pumpás kiszerelés. Szóval így tényleg nem tudok róla semmi negatívat mondani.

img_20200212_134751.jpg

A testápoló tejnek könnyű az állaga, gyorsan felszívódik. Egy általános testápoláshoz normál bőrre teljesen elegendő, viszont szárazabb bőrre, viszont már kevés lehet. Használata után olyan érzés, mintha egy védőréteget képezne a bőrön. Ezt nem azért mondom, mert éreztem volna, hanem este bekentem magam és másnap délelőtt a torna utáni zuhanyzás során éreztem, hogy mintha valamilyen bevonat lenne a bőrömön. Kissé furán hangzik, de szerencsére tényleg nem okoz kellemetlen érzést, csak egy megnyugvást, hogy valami védi a bőröm.

1581511582859.jpg

Itt említeném meg az Ajakápoló termékeket is, hiszen a téli hidegben számomra az is része a mindennapi ápolásnak. Többféle ajakápoló képezi ezt a termékcsaládot, létezik belőle színezett és színtelen verzió is. Én a gránátalmás színezett stiftet próbáltam ki. Enyhe színt ad, olyan érzés, mintha egy kis életet lehelne az ajkaimba, emellett édeskés érzetet ad. Nem tudom, hogy mennyire nyújthat nagy segítséget durva kicserepesedés esetén, mert ilyen tapasztalatom nem volt vele, de azt biztos, hogy folyamatos ápolásra, a megfelelő hidratáltság szinten tartására teljesen jó megoldás. Szeretem benne, hogy nem túl zsíros, nem nehezíti el az ajkakat, éppen ezért egy kellemes viselet. 

1581448362910.jpg

És ha már a hidegről beszéltünk, akkor muszáj bemutatnom a Torokpasztillákat is. Négyféle ízben kapható, torokfájásra és köhögésre. A hatásosságáról sajnos, vagy inkább szerencsére nem tudok nyilatkozni, mert amióta megkaptam ezt a csomagot nem volt ilyen tünetem. Azért természetesen megkóstoltam párat. Én a szeder és propolisz változatot teszteltem és az íze nagyon bejött, ugyanúgy ahogy az állaga is. Tetszik, hogy nem az az igazi kemény cukorka, így torokfájás idején nem sértheti fel a nyelvem szopogatás közben. 

A következő alkalommal a hajápolással kapcsolatos termékeit mutatom be az Apivitának!

 

Ti használtatok már bármit ettől a márkától?

 

Szép napot!

Marika

 

/A termékeket tesztelésre kaptam, amiket ezúton is nagyon szépen köszönök!/

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása