TesztelM Blog

Hajmosás természetesen és műanyagmentesen

Szilárd sampon termékteszt

2020. február 06. - TesztelM

Nem tudom, hogy ez is valami divathullám-e, de egyre jobban azt veszem észre, hogy a környezetvédelem igencsak előtérbe került. Őszintén van még mit fejlődnöm ezen a területen, de azért már tettem bizonyos lépéseket. Például mindig hordok magamnál vászontáskát. Már vettem vászontasakokat a gyümölcs, zöldség vásárláshoz, amit időnként sikerült is elvinnem magammal. Egy következő lépés lehet, akár, hogy a tisztálkodó szereket is csomagolás mentesen szerezzem be. Ezt több márkánál láttam már, de leginkább a szilárd sampon volt az, ami felkeltette az érdeklődésemet. Éppen ezért nagyon örültem, hogy egy a Pixibeauty.hu tesztelési lehetőségen részt vehettem, szóval ki is próbáltam a Nature Box szilárd samponjai közül a mandula olajosat.

1580908984478.jpg

Egy szilárd sampon két flakon folyékony samponnak felel meg, ami azért tényleg elég jelentős mennyiségű műanyagtól szabadíthatja meg a földet.  A vegán, szulfát, alkohol, aluminium, szilikon és mesterséges színezékektől mentes formula 100% újrahasznosított, műanyagmentes csomagolásban foglal helyet a fenntarthatóság jegyében.

A Nature Box a termékeit hidegen sajtolt olajok felhasználásával készíti. Ennek az a különlegessége, hogy mivel nem alkalmaznak külső hőt az eljárás során megmaradnak a vitaminok és antioxidánsok, így sokkal hatékonyabban tudják jótékony hatásukat kifejteni. Megmaradnak a természetes illatok és színek.

1580912492186.jpg

Azért természetesen nekem voltak félelmeim ezzel a samponnal kapcsolatban. Már régóta nézegettem ezt a fajta hajmosási lehetőséget, de igazából nem mertem megrendelni sehonnan, mivel mégis csak effektíve egy szappan, ezért féltem attól, hogy szárítani fogja a hajam. Oké, persze elég gyorsan zsírosodik az enyém, de azt, hogy, hogy a hajvégeim teljesen sprődek legyenek nem szerettem volna. Na, de ez a Nature Box szilárd samponjával egyáltalán nincs így. Nagyon jól habzik mind a kézben, mind pedig akkor, ha a hajamhoz dörzsölöm. Mindegyik gyors és kényelmes megoldás. És egy kicsit sem szárítja a hajam, bár én használtam mindegyik hajmosás után legalább egy fésülést könnyítő sprayt, de szerintem anélkül sem lett volna túlzott probléma vele. A hajam ettől a szilárd sampontól nagyon szépen fénylik, puha és jól kezelhető. 

1580912530844.jpg

Mivel még csak pár alkalommal használtam, így azt nem tudom elmondani, hogy hosszú távú használata mellett ki tudnám-e tolni esetleg a hajmosásokat pár nappal. Viszont az, hogy nagyjából két napig volt frissnek mondható a frizurám.

Élvezem a hajmosást vele, és tetszik az eredmény, amit elérek vele. Szerintem biztos, hogy fogok még próbálkozni ezzel a fajta samponnal.

 Ti próbáltatok már valamilyen szilárd sampont?

Szép napot!

Marika

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása