TesztelM Blog

Yope tusfürdőt próbáltam

2019. szeptember 11. - TesztelM

A dm Beauty Workshopja előtt és megmondom őszintén azóta se nagyon találkoztam még a Yope termékekkel. De nagyon hálás vagyok, hogy mégis kipróbálhattam a Yope egyik tusfürdőjét, mert egyszerűen imádom. Persze lehet mondani, hogy egy tusfürdő az csak tusfürdő, de én ennél a terméknél jöttem rá, hogy ez azért nem így van. A Yope Illatos orbáncfű tusfürdője nem csak az illatával, az állagával, de a hatásával is teljesen megfogott engem. Kissé géles állaga van, ami nagyon jól elterül a bőrön. Finom selymes tapintású, és a használata után a bőröm is az lesz. Az illata kellemes, visszafogott, kissé édeskés. Nekem totális szerelem.

1568140812498.jpg

Nagyon szeretem a pumpás adagolóját. Egyszerre pont megfelelő mennyiséget tudok egyszerűen a tenyerembe pumpálni. A dizájn is nagyon aranyos, minden Yope terméken egy-egy állatfigura található. 

A Yope tusfürdői hipoallergének, gyerekek és érzékeny bőrűek is használhatják. Nem tartalmaznak mesterséges színezéket, szilikonokat, parabéneket és tartósítószereket. 

1568202328736.jpg

A Yope tusfürdők 3 illatban érhetők el a dm üzleteiben: Édes geránium, Illatos orbánc fű és fűszeres tömjénfa. Hogy új illattal fogok próbálkozni, vagy maradok-e ennél még nem döntöttem el, de az biztos, hogy fogok még vásárolni belőlük.

 

Szép napot!

Marika

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása