TesztelM Blog

Pocifix baba mama párna – kényelem és biztonság hosszú ideig

2018. július 22. - TesztelM

Szeretem a kismamasággal járó pocaknövekedést. Bár én azok közé tartozom, akiknek igen nagy lesz a terhesség alatt a pocakja. Már az első várandósságom alatt is rengeteg megjegyzést kaptam, hogy hatalmas, és biztos a baba is az lesz, ami egyáltalán nem segít abban, hogy az amúgy is kétségekkel teli időszakot könnyebbé tegye. Sajnos ezeknek a megjegyzéseknek a kivédésére nem tudok semmit ajánlani, de a növekvő pocaknak köszönhető nehézségek enyhítésére találtam valamit.

Belegondoltatok, hogy hány olyan magyar termék van, amit érdemes lenne megismernünk? Hogy hány olyan termék van, amit meg sem ismerünk, mert a tévében reklámozott, boltokban kapható agyon hirdetett dolgokat választjuk? Remélem ez változni fog. Éppen ezért is, szívesen mutatom most be a Pocifixet, hogy lehetőleg minél többen megismerjék.

1532201642636.jpg

Ez egy olyan terhes- és támasztó babapárna, ami:

  1. könnyebbé teszi az alvást, amikor már elkezdünk igazán gömbölyödni,
  2. jó támasz lehet a derék és hátfájás enyhítésére
  3. szülés után pedig nagy hasznunkra lehet a szoptatások alkalmával
  4. segíti a hasfal regenerálódását azáltal, hogy éjszakánként oldalfekvésben támasztékot ad
  5. baba reflux ellen
  6. a hason fektetés szoktatásakor. 

Amióta anyuka lettem, sokkal nehezebben veszem rá magam arra, hogy magamra költsek, szívesebben költök a gyermekemre. Éppen ezért örülök az ilyen dolgoknak, amik az én életemet is könnyebbé teszik, de tudom, hogy később ezt majd a gyermekem is fogja tudni használni. 

1532201558694.jpg

Kb. két hónapja használom a Pocifixet és teljesen meg vagyok vele elégedve. Nem gondoltam volna, hogy ennyire meg tudja könnyíteni a fekvést és hogy valóban érezni lehet, hogy mekkora terhet vesz le oldalfekvésnél a hátamról és a derekamról. Szabályosan egy megkönnyebbülés érzést ad minden egyes alkalommal. Hogy végig lehet-e csinálni nélküle egy terhességet, biztosan állíthatom, hogy igen, hiszen az első gyermekemnél nem használtam. Viszont most nagyon örülök, hogy mégis van lehetőségem használni, mert most így a második várandósságomnál sokkal jobban kell kihasználnom azt az időt, amit pihenéssel töltök és ebben tényleg hatalmas segítséget nyújt a Pocifix. 

1528735286088.jpg

Tetszik a puha borítása és így, hogy lecipzározható könnyen lehet mosni, tisztítani.

Nagyon megszeretem ezt a párnát, kíváncsian várom, hogy a kisbabánk mennyire fogja élvezni, milyen segítséget ad a fekve szoptatásánál, a mozgásfejlődésénél.

Én mindenkinek csak ajánlani tudom, főleg azért, mert nem csak kismamaként használható termékről van szó, hanem szülés után is sokáig tudjuk még élvezni a kisbabánkkal együtt.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása