TesztelM Blog

Mommy Mia box - 2017 július

Szülinapi kiadás

2017. július 17. - TesztelM

A múlt héten megérkezett a legújabb Mommy Mia box. Mi a Mini kiadást rendeltük meg, mert abba a kategóriába esik bele Patrik kor alapján. Hiszen most már három kategória közül lehet választani a korosztálynak megfelelően: Baby, Mini, Ovis.

1499598999982.jpg

Most egy különleges, új dizájnt kapott a doboz szülinapja alkalmából. Most volt két éves a Mommy Mia. Mi nagyjából 1 éve vagyunk hűséges vásárlók. 

A doboz tartalma:

  • Pici Kártya Exkluzív - 10 darabos fotós kártyacsomag:

Már néha vissza szoktam nézni Patrik képeit, főleg, ha a biztonsági mentéseket csinálom. Annyira hihetetlen, hogy egy hónap múlva már két éves lesz. Most még azért elevenen él bennem a legtöbb dolog, ami történt, de azért néha már kell gondolkodni, hogy vajon itt és ott mi is volt. Ezt a folyamatot nagyban megkönnyítheti az ehhez hasonló kártyacsomagok választéka. Mennyivel egyszerűbb csak ránézni egy képre és elolvasni a hozzá illesztett szöveget, hogy mennyi idős rajta a baba, mit csinált először, vagy mi az aktuális kedvence. Ezt a 10 darabos csomag főleg általánosabb nyári, tipegő gyerekek számára készült. 

1499599206524.jpg

  • Babilon Könyvkiadó - Tili-Toli Cicó Micó bújócskázik: 

Az abszolút kedvencünk a dobozból. Már lassan egy hónapja, minden este lefekvés előtt a fix programunk a meseolvasás. Annyira vártam már ezt az időt, bár gondolom, hogy ez a Libris múltamból talán érthető is. :) Egyszerűen imádom, hogy odafigyel arra, hogy mit olvasok, már bizonyos részeknél ő is mondja velem, hogy éppen mi történik. Ez a Tili-Toli könyv nagyon bevált nálunk. Legalább egyszer elhangzik nálunk a "kukucs" történet. :)

1499598959182.jpg

  • Fejős Éva magazin:

Nem igazán vagyok egy magazin olvasó. Leginkább csak akkor szoktam őket megvenni, ha valamilyen kupont tartalmaznak és akkor is nagy számban olvasatlanul (mert átlapozás után szinte sosem találtam bennük semmi számomra érdekeset) válok meg tőlük. Inkább az interneten szoktam olvasgatni a cikkeket, egyéb esetben meg inkább egy könyvért nyúlok. Bár egy Fejős Éva könyvet sem olvastam még eddig, azért kíváncsi voltam, hogy milyen magazint hozott létre a hölgy. Ebben a példányban azért találtam pár érdekeset, de biztos, hogy nem fizetnék rá elő.

1499599104172.jpg

  • Borotalco Original tusfürdő:

A legutóbbi Pixibagben már kaptam egy Borotalco tusfürdőt, bár szerencsére az a másik, a Fresh illat volt. Mivel már azzal is elégedett voltam, így azért annyira nem csalódás, bár azért nyáron talán jobban örültem volna valami édesebb, gyümölcsösebb, nyáriasabb tusfürdőnek. 

1499599149239.jpg

  • Siller baby & child DIY dekorációs készlet:

Őszintén szólva első ránézésre ez a termék volt az, ami a legkevésbé tetszett nekem. Olyan "túl egyszerű és mégis mit kezdjek vele" érzést váltott ki belőlem. Viszont pont ezzel felkeltette az érdeklődésemet, hogy vajon ez a cég, milyen más termékkel foglalkozhat még. Ezért felmentem az oldalukra és teljesen pozitív csalódás volt. Annyira szimpatikus volt, hogy egyértelműen látszik már elsőre a hitvallásuk, a környezettudatos élet népszerűsítése. Lenyűgözőnek tartom, ha valaki szívből tud bármit is csinálni. Én a honlapjukat látva ezt érzem. És nem mellesleg a csomó párnájuk szuper jól néz ki. :)

1499599317419.jpg

  • Pocket Trailer, kismotor és futóbringa hordozó:

Ez az a termék, aminek én örültem a legjobban. Év elején a Pocket Trailer csapata keresett "nagyköveteket' és el is gondolkodtam rajta, mivel nagyon szívesen kipróbáltam volna ezt a terméket, de valamiért mégsem jelentkeztem. Utána pedig le is mondtam róla egyenlőre, mivel Patrik még nem motorozik. De annak köszönhetően, hogy tényleg szerencsés típus vagyok az élet, vagyis a Mommy Mia :) mégis az utamba sodorta. Nekem egyenlőre nagyon tetszik. Bár élesben még nem próbáltuk, de kis mérete miatt állandó kelléke lehet egy anyuka táskájának és bármikor bármiben segítségünkre lehet. Már várom a lehetőséget, hogy használhassuk. :)

1499599061769.jpg

  • Vöslauer 0,33 l-es ásványvíz:

Már valahol, valamiben kaptam ilyet, mint ahogy az a mai spájztakarításom alatt kiderült, és azt sem kóstoltam még. De egyszer még biztos nagyon jól fog jönni, ha pici táskába pici innivalót szeretnék magammal vinni. Amúgy nagyon cuki ez a kiszerelés. 

1499599349528.jpg

  • És természetesen az elmaradhatatlan kuponok:

A dobozban található szinte minden termékhez van, de ezeken kívül még az InstaxShop.hu, allthatmakesyouhappy.com, Dörmögő Dömötör, odea.hu, Paintcoctail oldalakhoz is, 10-40% közötti kedvezményekkel.

Volt már több doboz is, ami nem feltétlenül hozott akkora sikert, vagy utólag bizonyosodott be, hogy nem minden terméket tudunk használni belőle. De mégse nagyon tudnék lemondani róla, mert a meglepetés érzés, a bontogatás izgalma mind olyan, ami feledtetni tudja, ha valami mégsem olyan jó benne. És ki tudja, később mi lesz még egy-egy ilyen termék sorsa.

1499599570653.jpg

Bár azért azt el kell mondanom, hogy egy kis rossz érzés azért van bennem, mert talán az ez előtti doboznál emeltek a lányok az áron, viszont azért nem feltétlenül gondolom, hogy ez a box feltétlenül megért volna nekem 6490 Ft-ot, akkor, ha nem lennék ilyen nagy "meglepetésdoboz-fan". Remélem a továbbiakban ez változik majd bennem . Addig is várjuk a következőt. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása