TesztelM Blog

Crep Protect - Mindig tiszta cipő?

2017. június 22. - TesztelM

Tavaly szeptemberben rendeltem meg a férjemnek az első neki szóló meglepetés dobozt a Men's Stuff-tól. Örültem, hogy végre neki is adhatok egy élmény, amit mi Patrikkal már jól ismertünk. De a benne szereplő termékek beharangozói is nagyon szimpatikusak voltak. De leginkább egy. A Crep Protect. 

1497814878541.jpg

Az alábbi videó volt a Men's Stuff oldalán. Mint ne mondjak, nagyon felkeltette az érdeklődésemet. Rettentő kíváncsi lettem rá, hogy tényleg működik-e. Ez egészen addig tartott, amíg a box megérkezett. Kibontottuk, örültünk neki és kipakoltuk a termékeket. És egészen mostanáig a polcon pihent a Crept Protect Spraynk. Most viszont takarítás után nem visszatettem, mint ahogy eddig, hanem úgy éreztem, le kell tesztelnem. 

Gondoltam úgy fair, ha nem csak az én, hanem a férjem, Balázs egyik cipőjén is megnézem. Ha jó, legyen mindkettőnknek, de ha valami gond van, akkor is legyen egál. Elvégre ilyen a házasság, jóban, rosszban. :)

Hát őszintén, ez most a jó. Legalábbis a cipőinknek mindenképpen. Ráfújtam, vártam, ráfújtam vártam, majd jöhetett a vízpróba. És átment

1497815077941.jpg

Azért arra kíváncsi vagyok, hogy ezt a hatást meddig őrzik meg a topánok, de ha csak pár alkalommal megúszom a cipő takarítást én már örülök. Jól jöhet gyerek mellé, fesztiválon és ügyetleneknek is. :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása