TesztelM Blog

Kedvenc termékeim

2017. május 10. - TesztelM

Mivel én is nagyon szeretem mások kedvenc termékeinek összeállításait megnézni, akár videóban, akár egy-egy blogbejegyzésben és ezekből tapasztalatot gyűjteni, gondoltam, most én is megosztom, hogy nekem az elmúlt időszakban melyik termékek könnyítik meg a mindennapjaimat.

1. Nivea Kettős hatású szemfesték lemosó: 

1494067613030.jpg

Először olyan lehetőséget kerestem, amivel egyszerre tudom tisztítani az arcomat és lemosni a sminkemet, mivel nem nagyon szerettem pepecselni ezekkel a szépészeti dolgokkal. Viszont a januári leárazások alatt nagyon akciósan jutottam hozzá ehhez a termékhez és nekem nagyon pozitív csalódás. Most már egyáltalán nem bánom, hogy külön kell lemosnom a szemfestéket, hiszen ezzel a lemosóval nagyon gyors, egyszerű és hatékony ez a művelet.

2. Nivea Control Shine arctisztító tonik: 

1494067576003.jpg

Az áprilisi Glamour napok alatt sikerült beszereznem ezt a lemosót és nagyon megszerettem. Finom az illata és szuperül tisztít. Én szeretem azokat a lemosókat aminél látom a vattakorongon, hogy valóban hatásos, azáltal, hogy koszos lesz. A sok por és szennyeződés, ami a levegőben van, nem hiszem, hogy csak szappannal eltávolítható. Látványosan tisztítja a pórusaimat is.

3. Kiehl's Ultra Facial Cleanser:

1494067801086.jpg

Ezt a 30 ml-es kis terméket még a Pixinek köszönhetően kaptam a Kiehl's Alle-ban nyílt üzletében. Pont egy arctisztítót szerettem volna venni, így evidens volt, hogy a felkínált lehetőségek közül ezt fogom választani. Nem bántam meg, hiszen nagy kedvencem lett. Általában 2-3 naponta, fürdés közben szoktam használni. Kevés kell belőle, jól habzik és nagyon sima és tiszta lesz tőle a bőröm.

4. Yamuna Szőlőmagolajos tusfürdő:

1494067639741.jpg

A Krémmánia dobozban kaptam és egyszerűen oda vagyok érte. Annyira tetszik az illata, hogy ha esetleg másik tusfürdővel kezdek el fürödni, mert általában többet használok egyszerre, akkor is valamimet muszáj ezzel megmosnom, hogy egy kicsit érezzem az illatát és a puhaságot, amit kapok tőle. :)

5. Rival de Loop Young Gel Nail Top Coat:

1494067738802.jpg

Szeretem kifesteni a körmeimet. Ráadásul mostanában szívesen rakok rá kis kövecskéket. Ezért kerestem egy olyan fedő lakkot, ami segít fenntartani azokat. Ez a lakk nagyon jól bevált. Nem csak fenntartja, de nagyon szépen fedi is, úgy hogy nem tompítja el a csillogását. Sőt még a lakkot is tartósabbá teszi. :)

6. Szafi Free Lángos lisztkeverék: 

1494067525622.jpg

Annyi jót olvastam róla, hogy muszáj volt kipróbálnom. És egyszerűen szuper. Először, amikor csináltam, furcsán néztem a hozzávalók miatt. Hiszen ehhez a keverékhez csak egy pici citromlé és víz kell csak. Aztán amikor összekevertem, alig akartam elhinni, hogy ezzel később dolgozni lehet majd. És láss csodát, 5 perc pihentetés után egy nagyon jól kidolgozott kelt tészta utánzatot kaptam. Annyira könnyű és jó volt vele dolgozni, szépen lehetett megformálni a kis köröket, amiket forró kókuszolajban kisütöttem. És az íze pedig olyan, mint a piacon kapható lángosok közül bármelyik és fogyókúra alatt is fogyasztható. Tökéletes.

 

És, hogy egy kicsit az anyuka is előjöjjön, egy kedvenc, amit Patriknak szeretek adni:

+1 Sunvita Fruit Bars:

1494067675655.jpg

Nem vagyok egy "Bio anyuka", de odafigyelek arra, hogy miket adok enni Patriknak. Persze nem mondom, hogy soha nem evett még cukrot, de amennyire lehet elkerülöm. Éppen ezért keresem folyton azokat a termékeket, amiket édesség helyett kaphat. Most nagy kedvenc ez a termék. Gyümölcsös, nem tartalmaz sem hozzáadott cukrot, sem színezéseket, sem mesterséges aromát. Patrik nagyon szereti.

 Ezek most az én aktuális kedvenceim. Ahogy jönnek újak, ígérem azokat is bemutatom. :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása