TesztelM Blog

5 napos léböjt Dr. Steinbergerrrel

2017. február 13. - TesztelM

Már hónapok óta vannak olyan gondolataim, amikor azt érzem, hogy rám férne egy kiadós tisztítókúra. Elég sokszor volt indokolatlan teltségérzésem, olyankor úgy érztem magam mint egy lufi. Talán egy picit annak is látom magam. Van némi gyanúm, hogy a szervezetem nem igazán van jó barátságban a gluténnal. Vagyis voltam olyan nem orvosi vizsgálaton még Patrik születése előtt, ami ki is mutatta, de mivel nem vittem túlzásba ezért nem nagyon foglalkoztam vele. Az utóbbi pár hónapban viszont egy kicsit eleresztettem magam és lassan minden étkezéstől rosszul éreztem magam. Így arra jutottam, hogy most valami kicsit drasztikusabb változást szeretnék eszközölni. Azt vettem észre, hogy nekem azok mennek igazán. 

Ezért egy igazi tisztítást kerestem, így akadtam rá erre a léböjt kúrára. Van már tapasztalatom ilyen téren, bár ott egy Candida diétát megalapozva kellett különböző folyadékokat bevinni, de az csak 2-3 napig tartott. Komoly volt az elhatározásom, ezért bíztam benne, hogy az 5 nap sem fog problémát okozni. Főleg, hogy közérzet javítást is reméltem ettől az egésztől. 1485538500145.jpg

Így nézett ki az  napos Fitness program:

  • Az első nap: Búzafűlé: Hát én egy kicsit jobbra számítottam. Nekem nem igazán jött be az íze. Nem volt  könnyű az egész üveget meginni. 
  • A második nap: Zöldséglé: Nagyon hasonlított a paradicsomlevesre, az állagában is. Finom volt, de kicsit túl erős az utóíze, ami talán zeller volt.
  • A harmadik nap: Ananászlé: Ezt a napot vártam a legjobban. Szeretem az ananászlevet és ez pedig egy különösen finom ananászlé volt.
  • A negyedik nap: Céklalé: Egy kicsit tartottam tőle, hogy nem lesz finom, de ez is ízlett.
  • Az ötödik nap: Sárgarépalé: Egyáltalán nem volt rossz, szimplán sárgarépa íze volt. 1486125250076.jpg

Minden nap csak a meghatározott levet lehetett inni és mellé le volt írva, hogy mennyi rozskenyeret szabad elfogyasztani. Én minden esetben pirítóst csináltam belőle, mert úgy kifejezetten finom volt. 

Azt kell, hogy mondjam, hogy ez a pár nap igazolta azt, amit eddig is tudtam, hogy én szeretek enni. Szeretem az ízeket, a finom ételeket és italokat. Ez az öt nap azért elég hosszú volt. Bár egy kicsit segített, hogy nem végig ugyanazt az italt kellett inni, de néha azért hatalmas önuralomra volt szükségem ahhoz, hogy ne harapjak bele a férjemnek és a kisfiamnak készített ételekbe. Főleg, hogy Patrik nagyon jószívű kisfiú és elég gyakran szeretne minket is megetetni azzal az étellel, amit ő is eszik. Ember legyen a talpán, aki ilyenkor visszautasít egy ártatlan szemű kis tüneményt, főleg, hogy éhes és valami finomságot próbálnak a szájába tuszkolni. Szóval tényleg voltak kemény periódusok. 1486298160465.jpg

De kibírtam. Ami nem volt leírva, de én engedélyeztem magamnak, az majdnem minden nap egy pohár csalán, kamilla, vagy zöld tea volt, mindenféle ízesítés nélkül. Ebben a hidegben nagyon jól esett egy meleg ital. Kicsit olyan főtt étel hatást keltett bennem.

1486465522937.jpg

Hát nem tudom, hogy mennyire sikerült valóban méregtelenítenem, mert amit mindenki gondol ilyenkor, hogy természetes velejárójaként majd egyfolytában látogathatjuk a mellékhelyiséget, az nálam teljesen elmaradt. Sőt néha még talán kevesebbet is jártam ki. Az viszont biztos, hogy a haspuffadásom elmúlt. És természetesen kilóktól is szabadultam meg. Szám szerint 3,5 kg ment le. Természetesen ez még édes kevés és őszintén nem kerültem még abba az állapotba, hogy büszkén vállalnám a testem, de mivel azért van látványos változás, ezért mutatom csak meg ezt a képet. 1486579867133.jpg

Arra biztosan jó volt ez az 5 nap, hogy bebizonyítsam magamnak, hogy van akaraterőm és amit elhatározok, azt véghez is tudom vinni. De őszintén, egyenlőre úgy gondolom, hogy nem valószínű, hogy ezt legközelebb is végigcsinálnám. 

Viszont azóta, hogy ezt befejeztem máshogy étkezek, jobban odafigyelek arra, hogy mikor mit eszek. És egy újabb dolgot próbálok most ki két héten keresztül, de azt hogy mit is pontosan, azt majd később hozom nektek egy új bejegyzésben. :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása