TesztelM Blog

Keresem a megfelelő hajápolási termékeket

2016. december 11. - TesztelM

A hajamra nagyon érzékeny tudok lenni. Ha nem áll jól a hajam, akkor általában nem is érzem magam jól a bőrömben. (Persze egy kisgyerek mellett vannak, olyan napok, amikor nem igazán érdekel hogy nézek ki, de ez azért ritkább eset. :) ) Éppen ezért számomra nagyon fontos a megfelelő hajápolás, vagy legalábbis a jó sampon. Most azt mutatom meg, hogy milyen termékekkel próbálkoztam mostanában. 

Szerencsés vagyok, hiszen már másodszorra vehettem részt egy trnd által szervezett tesztelési projektben. img_20161027_174912.jpg

Már régóta szemeztem a Schwarzkopf Essence Ultime Caviar Hair Renew termékeivel, de valahogy mindig mást vettem le végül a boltok polcairól. Éppen ezért nagyon örültem annak, amikor erre a projektre lehetett jelentkezni és még boldogabb voltam, amikor kiderült, hogy be is választottak. 

A bemutató csomagban volt egy sampon, balzsam, hajpakolás és természetesen szétosztható minták, kuponok.

És hogy mit ígért a projektbemutató kis brossúra?

"A fenséges kaviár kivonatot tartalmazó formula segít megújítani a haj sejtjeit és helyreállítani a fiatalos haj 5 tulajdonságát: erő, simaság, könnyedség, rugalmasság és egészséges ragyogás."

Véleményem szerint ezeket teljesen hozta nekem többszöri használat után, bár igazából, talán már az első alkalommal is. Számomra a legjobban az tűnt fel, hogy eszméletlen jól formázhatóvá válik a hajam, ha ezeket a termékeket használom hajmosás közben. Sokkal több dicséretet kaptam azóta a hajammal kapcsolatban. Többen kérdezték, hogy fodrásznál jártam-e? És az illata valami fantasztikus. A legjobb benne, hogy nem csak hajmosás közben érezni, hanem a megszáradt frizurán is, ráadásul napokig. img_20161028_183015.jpg

Az egyetlen kis bánatom, hogy sajnos a hajam zsírosodását ez sem oldotta meg. 

A másik termékcsalád, amit próbáltam, az az Elseve Extraordinary Clay zsíros hajra ajánlott termékei. Nem tudom ki hogy van vele, de engem kicsit bosszant, hogy a legtöbb sampon jól hangzó dolgokra ajánl megoldást ahelyett, hogy egyszerűen hajtípusok szerint lenni beosztva. Lehet kapni lelapuló, igénybevett, vékonyszálú hajra és most sok számomra megfoghatatlan dologra, de én nagyon régóta nem találok zsíros hajra való sampont a nagy márkák között. Éppen ezért nagyon megörültem neki, amikor megláttam, hogy végre kifejezetten zsíros hajra is található már sampon. Főleg, hogy ez a Glamour-napok előtt jelent meg, így kuponnal féláron jutottam hozzá. Beszereztem a sampont és  a balzsamot is, de sajnos elég nagy csalódás volt nekem. Szépen ápol, kezelhetővé teszi a hajam, de a zsírosodás ellen nem használ. Ugyanúgy maximum 2  napig bírom hajmosás nélkül. img_20161013_154453.jpg

A nagy sampontesztjeimnek azért mégis volt eredménye. Mivel mindegyik termékcsaládnál a sampont és a balzsamot, sőt még a pakolást is kipróbáltam, eljutottam oda, hogy elmondhatom, még életemben nem ápoltam ennyire a hajamat, ami meg is látszik rajta. Soha nem volt ennyire csillogó és egészséges. Az, meg hogy gyakran moshatom már nem annyira zavar.  Éppen ezért annak, szívesen ajánlom ezeket  a samponokat, ha nem a gyorsan zsírosodás kérdését próbálnák vele megoldani.

Elhatároztam, hogy nem csak kívülről, de belülről is elkezdek valamit használni, hátha hosszú, dús hajkoronám lehet valamikor. Ezért megrendeltem egy kapszulának a 3 havi adagját, hogy lássam valóban tudja-e hozni azokat az eredményeket amiket a reklámjaiban ígér. Ez a Magic Hair kapszula.

magic_hari.jpg

Különleges akció keretein belül jutottam hozzá, 3 havi kapszula mellé egy csodahajkefét és egy hajolajat is kaptam. Természetesen az eredményről egy külön bejegyzésben be fogok számolni. :)

Nektek van tuti tippetek a hajápolás terén?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása