TesztelM Blog

Mommy Mia - Őszi kiadás

2016. október 14. - TesztelM

A múlt héten megérkezett hozzánk a Mommy Mia őszi doboza, amit már nagyon vártunk. És nem hazudok, ha azt mondom, hogy ez az eddigi legjobb összeállítás. Minden tökéletesen használható, ami benne van. 1476386892238.jpg

  • BIBURI mini 2x10 darabos kártyacsomag. Nekem nagyon tetszik. Szép a grafikája és mint ahogy a leírásban rávilágítanak a lányok, többféleképpen is felhasználható. Bár őszintén nekem csak a memóriajáték jutott eszembe, de lehet fali dekoráció a gyerekszobába, újszülötteknek lehet mutogatni a kontúrok miatt fejlesztésként és még ki is színezhető.1476386572024.jpg
  • CaoNatur Baby Folyékony hintőpor (150 ml). Szimpatikus a termékcsalád, tetszik, hogy természetes alapanyagokat tartalmaz, de őszintén, nem használunk hintőport, és bár kipróbáltuk, de folyékony formában se lesz része huzamosabb ideig az életünknek.1476386610158.jpg
  • TEA KIADÓ Kismackó a lovagi tornán: Ez az első könyv, ami igazán felkeltette Patrik érdeklődését. A rövid szövegeivel, aranyos képeivel és mozgatható elemeivel ez lett a kisfiam kedvence ebből a dobozból.1476386704095.jpg
  • RM ékszer, "Szeretlek Anya" rózsakvarc kézműves karkötő: Nekem viszont ez lett a kedvencem. Főleg, hogy a férjem is kapott már egy RM ékszeres karkötőt a neki való meglepetés dobozból, boldog vagyok, hogy most már az én kezemet is ékesíthet egy hasonló1476386533116.jpg
  • HERBioticum BabaMama védőkrém (250 ml): Számomra kicsit megtévesztő a neve, mert igazából ez egy popsikrém. Kipróbáltuk és egyáltalán nem rossz, bár nagyon nehéz nekünk ilyet próbálni, mert annyira jó az, amit használunk, hogy azzal semmi nem veszi fel a versenyt. De örülök, hogy azért időnként van lehetőségünk mást is megnézni.1476386753863.jpg
  • Töpfer Bio Organic Alma-banán-narancs gyümölcsös tejpép: Ez az egyetlen termék a dobozból, amit még nem próbáltunk ki, de ami késik nem múlik. Patrik jó étvágyú kisfiú, szóval szerintem ezt is nagyon szívesen fogja elfogyasztani.1476386375935.jpg
  • Természetesen most is vannak benne kuponok is, amiknek szintén örülök, mert egy-két termékkel már szemezek egy ideje és most kuponnal valószínűleg beszerzem őket.
  • És újdonságként most egy folytatásos mesébe is belekezdtek a lányok. Aranyos történet bár én egy kis illusztrációt hiányoltam mellőle. Persze tudom, hogy bizonyos korban jobb a kicsik képzeletére hagyni és nem kell őket képekkel segíteni. Én viszont a képes meséket szeretem :)

Mindig nagyon örülök a bontogatásnak és a termékeknek. Szeretem azt, hogy új termékeket válogatnak össze nekünk a lányok, amikkel együtt ismerkedhetünk meg a kisfiammal. Az egyetlen dolog, ami egy picit elszomorított az, hogy nagyon reménykedtem benne, hogy azon szerencsések között leszünk, akiknek a Mini csomagjukba csempésznek egy ovis zsákot, de sajnos nem így lett. Viszont ezt leszámítva tökéletes volt minden.

Ahogy végig gondolom, hogy milyen dobozokat kaptunk már eddig szerintem folyamatos fejlődésen megy keresztül a Mommy Mia. Minden doboz egyre jobb, hiszen egyre több hasznos dolgot tartalmaz, amivel egyre inkább a "megérte" érzés van benne a kibontás után. Csak így tovább! :)1476386489115.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása