TesztelM Blog

Mommy Mia Box - Boldogság mamának és babának

2016. június 16. - TesztelM

Mostanában szívesen böngészgetek és keresek új termékeket, lehetőségeket, hogy még több dolgot tudjak bemutatni itt a blogomon. Nem tudom és nem is akarom kizárni azt, hogy anyuka vagyok, ezért a leginkább a baba-mama termékeket nézem meg először. Így keltette fel az érdeklődésemet a Mommy Mia.

Két anyuka próbál időről időre összeállítani olyan meglepetés dobozokat, amikkel mi anyukák és a kisbabáink is hasznos dolgokhoz juthatunk. Szerintem fantasztikus ötlet, hiszen így olyan termékekkel kerülhetünk kapcsolatba, amikkel jó eséllyel sose találkoznánk. Már a tavaszi dobozzal is nagyon szemezgettem, de arról sajnos a hosszas gondolkodás miatt lecsúsztam. Most viszont, már a beharangozó alatt biztossá vált számomra, hogy meglepem magamat és a kisfiamat vele. Így a hét elején megérkezett a mi első Mommy Mia boxunk és én nagyon elégedett vagyok. imag0628.jpg

Nézzük a tartalmát:

  • Zokni Nyunya + 10 %-os kupon
  • Fl'Art szilikon nyaklánc + 10 %-os kupon
  • Pure Mosóparfüm 100 ml-es + egy minta + 20 %-os kupon
  • Bomb Cosmetics masszás- és testápoló vaj + 20 %-os kupon
  • Hello Baby! Magazin június-júliusi száma + 15 %-os kupon
  • DietBox grill fűszerkeverék + 20 %-os kupon
  • Borotalco Original dezodor (45 ml utazó méret)
  • La Roche-Posay Anthelios dermo-pediatrics SPf 50+ naptej gyerekeknek 3 ml minta
  • La Roche-Poxay Cicaplast Baume B5 /3 ml minta
  • Vöslauer, az eredendően tiszta ásványvíz (0,33 l)
  • NAOBAY krémminta (3 ml) + 50 %-os kuponmommymiatartalom.jpg

Ezek közül eddig abszolút kedvenc mindkettőnk számára a Fl'Art szilikon nyaklánc. Nemcsak szép és jó viselni, de már az első alkalommal látszott, hogy Patrikot nagyon lefoglalja, szívesen rágja, szorongatja, nézegeti miközben sétálunk és a karomban tartom. Tökéletes megoldás arra, hogy tudjak nyakláncot hordani úgy, hogy ne kelljen attól tartanom, hogy letépi, vagy megsérti vele a kis száját. Már ez a termék is megfelelően példázza, hogy mennyire hasznos lehet a Mommy Mia box, mert más módon nem hiszem, hogy hozzájutottam volna egy ilyen csodához, viszont így szerelem volt első látásra és hordásra. :)1465927438581.jpg

A többi termékkel még nem kerültem közelebbi kapcsolatba, de mindegyiknek nagyon örülök és biztos vagyok benne, hogy ez nem az utolsó dobozunk volt. Várjuk a következő alkalmat, hogy bontogathassunk. Együtt, anya és fia. :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása