TesztelM Blog

Cseresznyés süti

2016. június 09. - TesztelM


Végre itt a cseresznyeszezon. Én nagyon szeretem mindenféle formában. Nyersen, levesben, süteményben, mindenhogy. :) Most egy egyszerű és bűntudat nélkül elfogyasztható süteményt választottam. Az eredeti receptet itt találtam, amin csak egy kicsit módosítottam. Nagyon-nagyon finom lett.1464857507053.jpg

Cseresznyés süti

 Hozzávalók:

  • 4 tojás
  • 1 pohár natúr joghurt
  • 3 evőkanál kókuszzsír
  • 1 evőkanál 4-szeres édesítő
  • 1 csomag sütőpor
  • kb. 3 pohár zabpehely ledarálva
  • 30-40 dkg magozott cseresznye
  • 1-2 evőkanál darált dió

A hozzávalókat összekevertem, 26 cm-es kapcsos tortaformába öntöttem. 160 °C-on 40 percig sütöttem. 

(Én most megszórtam egy kis  Update1-es étcsokireszelékkel is, de ezt nem muszáj)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása