TesztelM Blog

5 napos maszk kihívás az Avonnal

HOLY SHEET MASK

2019. július 01. - TesztelM

Az AVON lehetőséget biztosított számomra, hogy részt vegyek egy 5 napos maszk kihíváson, amit örömmel teljesítettem is. Ennek az egésznek annyi volt a lényege, hogy 5 napon keresztül különböző fátyolmaszkokat kellett feltenni. Nézzük, hogy milyen maszkok is voltak ezek.

1561748000094.jpg

1. nap Avon True Nutra Effects fátyolmaszk hialuronsavval és kaktusz kivonattal

Magas az E-vitamin és az esszenciális zsírsav tartalma, ami nagy segítség a ráncok elleni küzdelemben. Ezzel nem csak megelőzhető, de halványíthatóak is az apró ráncok.

2. nap Avon True Nutra Effects fátyolmaszk grapefruit kivonattal

Ez a maszk halványítja a pigmentfoltokat, világosabbá és üdévé teheti az arcbőrünket. C-vitamint és Omega-3 zsírsavat tartalmaz, ami miatt erős antioxidáns hatású, így semlegesíti a szabadgyököket, ezzel lassítva a bőr öregedését.

1561747930818.jpg

3. nap K-Beauty Cica növény fátyolmaszk

A cica kivonat különösen gazdag A-, B- és C-vitaminokban, ezeknek köszönhetően elősegíti a kollagéntermelést, valamint bőrnyugtató, regeneráló és gyulladáscsökkentő hatású

4. nap Avon True Nutra Effetcts fátyomaszk vörösbor-kivonattal

Ez a maszk antioxidánsokat, A- és C-vitamint, valamint vörösbor-kivonatot tartalmaz, amelyek hatására a bőr valósággal megfiatalodhat. A vörösbor ezek mellett egy természetes hámlasztó is. Gyengéden eltávolítja az elhalt hámsejteket, ráadásul ránctalanító hatással is rendelkezik.

1561747886320.jpg

5. nap K-Beauty Sugar Maple hidrogél arcmaszk

Ez egy áttetsző hidrogél formula, aminek fő összetevője a juharcukor, amely egy természetes AHA savforrás. Azonnali eredményt nyújthat, hiszen a bőr felfrissül, feltöltődik és kisimul tőle.

1561719903429.jpg

Azt el kell mondanom, hogy nem igazán voltam eddig oda a fátyolmaszkokért. Persze én is kipróbáltam már többet is, sőt a hatásukkal sem volt eddig semmi probléma, de valahogy ez a hideg, kissé nyálkás, anyag, amit az arcomra kellett tenni, nem mindig esett jól. Éppen ezért gondolom, hogy ez a hőség, ami a múlt héten volt nagyon is kedvezett annak, hogy ezt a kihívást megcsináljam, mert ebben a melegben megváltás volt az a negyed óra, amikor az arcomat is lehűthettem valamivel, ami még hidratálja, kisimítja és puhává is varázsolja.

Az Avon True Nutra Effects fátyolmaszkok rendkívül nedvesek. A felhelyezett maszkon lévő nedvességet a levétel után még az arcomba paskolgattam, meg még a nyakamra, a dekoltázsomra, ahogy ajánlották is, de még mindig annyi maradt a levett fátyolanyagon is, hogy én kentem a karomra, a combomra, sőt még a lábamra is. Így aztán tényleg gazdaságosnak mondható, hogy az arcápolás mellett a testápolás is ki van pipálva ezeken a napokon.

Az Avon True Nutra Effects maszkok közül a vörösbor kivonatot tartalmazó volt a kedvencem, ugyanis annak tetszett leginkább az illata, és talán az után volt a legpuhább a bőröm. 

1561719967555.jpg

A K-Beauty maszkok közül a hidrogél maszk nekem egy kicsit fura volt. Egyrészt az arc alsó részére helyezhető részét én nem éreztem annyira stabilnak, mint a többinél, gyakran akart leesni. Amúgy az sem volt világos, hogy ez valóban különálló-e, vagy esetleg nekem szakadt el a maszkom. A hatása nem mondom tényleg jó volt, még a férjem is megjegyezte, hogy mennyire puha lett az arcom.

Az 5 nap alatt az abszolút kedvencem mégis a K-Beauty Cica növényt tartalmazó maszkja lett. Ez feküdt fel legjobban az arcomra, megfelelő volt a nedvességtartalma, kellemes volt az illata és a viselése. 

Összességében nagyon örülök, hogy részt vehettem ezen a kihíváson. Nekem néha vannak nehézségeim az arcápolást illetően, nem szoktam ennyire sok figyelmet fordítani neki. Ezért érdekes volt azzal szembesülni, hogy pár perc többlet figyelem nagyon jól tud esni a bőrömnek. Egy kicsit túlzásnak érzem, a mindennapos fátyolmaszk használatot, de hetente, kéthetente mindenképpen jó ötlet lehet. Ebben a nyári hőségben pedig kifejezetten frissítő érzést nyújt.

Ti gyakran szoktatok fátyolmaszkokat használni?

 

Szép napot!

 

Marika

 

/A maszkokat köszönöm az Avon-nak./

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása