TesztelM Blog

Micellás vizek az én szememmel

2019. március 25. - TesztelM

Nem olyan régóta fordítok figyelmet az arcápolásra. Igazából smink termékeket sem igazán használtam, esetleg akkor, ha egy buli előtt valamelyik barátnőmnek volt kedve bíbelődni vele (általában volt). Aztán végül eléggé rászoktam a szempillaspirálokra, de azt meg nem mindig mostam le alvás előtt. Tudom, rémesen hangzik. Aztán elkezdtem blogokat, vlogokat nézni és én is kedvet kaptam az arcápoláshoz. Ráadásul, így 30-on túl, már én is kezdem szélesíteni a használt termékek skáláját, de azért keresem az egyszerű megoldásokat. Így találtam rá a micellás vizekre, amik tisztítanak, eltávolítják a sminket és még hidratálnak is. Így ezek teljesen a mindennapjaim részévé váltak.

A micellás termékek most már nem csak az arcvizek területén annyira népszerűek, ez a technika más területeket is kezd meghódítani. Létezik már micellás sampon, tusfürdő, arctisztítókendő és ki tudja még mi. De miért is jó a micellás technikát felhasználni a szépségápolásban? Mi is az a micella?

A micella olyan molekula halmaz, amely magához vonzza a zsíroldékony anyagokat, így távolítja el a faggyút, a sminket és a szennyeződéseket. A micellás arclemosó nem tartalmaz szappant, mégis nagyszerűen távolítja el a sminket, nem kell leöblíteni és tonikot sem kell után használni. Egy termékben összpontosul több másik, így tökéletes megoldás azoknak, akik szeretnék leegyszerűsíteni az arcápolási rutinjukat.

1553499254082.jpg

Most nézzünk meg pár micellás arclemosót, én ezeket próbáltam eddig.

Természetesen először én is Garnier termékeivel kezdtem. Ebből kipróbáltam már a rózsaszín, érzékeny bőrre valót és a kétfázisú változatát is. Én az utóbbival kezdtem. Nagyon szerettem az illatát, és azt, hogy rendkívül gyorsan lehet vele eltávolítani a sminket, viszont a bőrömön hagyott olajos érzést már nem annyira. Így váltottam, hiszen nagyon jókat hallottam a Garnier érzékeny bőrre való változatára. Akármennyire is mindenki imádja, én egyáltalán nem tudtam megszeretni. Nem éreztem, hogy jót tenne a bőrömnek. Ezért megint keresnem kellett egy másikat.

Egy törzsvásárlói képeslapkupon miatt egy Yves Rocher vásárlásom mellé kaptam egy micellás vizet mini kiszerelésben, de nem is bánom, hogy csak ekkorát, mert ez sem volt igazán jó nekem, ugyanis ez csípte, égette a bőröm. A tisztítással nincs semmi gond, de nem tudnám napi szinten használni, mert eléggé kellemetlen.

1553501238176.jpg

Egy meglepetés dobozban kaptam egyszer egy Helia-D micellás vizet. Ezt nagyon szerettem, különösen az illata miatt, de a tisztító hatása is megfelelő volt és az utána hagyott kellemes érzés a bőrömön is. Kifejezetten jónak találom a 110 ml-es kiszerelést, akár utazásra is magunkkal lehet vinni.

A Biodermának köszönhetően kipróbálhattam a zsíros bőrre készült micellás vizüket, amire már nagyon kíváncsi voltam. Először nagyon szerettem, aztán azt hittem, hogy ennek köszönhetően kezdett el kiszáradni a bőr a szám körül, de rá kellett jönnöm, hogy valószínűleg a terhesség, egy kicsit a bőrömre is hatással volt, nem azt használtam, amit szerettem volna. Mivel a zöld színűvel ennek ellenére elégedett voltam, a rózsaszín, érzékeny bőrre való Bioderma micellás vizet is kipróbáltam és nagyon elégedett vagyok azzal, amit nyújt. Tökéletes tisztítás, puha bőr, gyors sminkeltávolítás. Egyenlőre nálam a Bioderma a nyerő micellás vizekben.

1549529488321.jpg

Szép napot!

Marika

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása