TesztelM Blog

R. Kelényi Angelika: Róma, Róma

Könyvajánló

2020. augusztus 31. - TesztelM

 Vártam már ezt a könyvet, mivel olvastam R. Kelényi Angelika: Barcelona, Barcelona című könyvét, ami ennek a könyvnek az előzménye. Az a rész nagyon tetszett nekem. De a folytatással kapcsolatban kicsi kétes érzéseim vannak...
1598870190863.jpg

Fülszöveg:

Caroline Wood a neves londoni magazin rovatvezetőjeként folyton keresi az izgalmas történeteket. Egy nap hírt kap egy legendás római házról, melyet a helyiek csak így emlegetnek: La casa dell'amore, a Szerelemház. Azt beszélik, aki beköltözik ebbe az épületbe, arra varázslatos módon rátalál a szerelem...

Caro úgy dönt, hogy egy ilyen fantasztikus sztorit nem hagyhat ki a rovatból, ezért Rómába utazik, bár a kedvese egyáltalán nem örül ennek... A különös kalandokba keveredő újságírónő lelkesen kutat a romantikus, rejtélyes legenda után, aztán egyik pillanatról a másikra egy cseppet sem veszélytelen nyomozás kellős közepén találja magát.

Mindeközben felfedezi az örök várost, megismer egy határozottan vonzó olaszt, aki miatt felteszi magának a kérdést, vajon elég erősek-e az érzelmei Barcelonában élő szerelme iránt. Meddig tarthat egy kapcsolat, ha havonta csupán pár napot tölthetnek együtt?

Egyértelműen elmondhatom, hogy nekem nem hozta az első rész könnyedségét, humorát. Egy kicsit erőltetett volt, hogy újra azért kell hajtani Carolinenak, hogy megtartsa a munkahelyét, ami egy hajszálon múlik. Nekem egy kicsit olyan volt, mintha nem jött volna jobb ötlet, ezért a jól beváltat újra felhasználjuk. Természetesen az írónő stílusa nekem most is nagyon tetszett, szeretem ahogy fogalmaz, ahogy vezeti a történet, de valahogy ez a sztori most engem nem fogott meg.

Az viszont mindenképpen tetszett, hogy az előző részben kialakult pár Caro és Tom nem azt hozta, amit mindenki gondol ilyen esetekben, hogy egy mindent elsöprő szerelem alakult, amit minden problémán felülkerekedve szétválaszthatatlan. Jó, hogy a happy end ebben a részben nem az együtt maradunk és boldogok leszünk klisé. Inkább itt a munka, a karrier megerősödése az, ami előtérbe kerül. 
img_20200831_124311.jpg

Oldalszám: 345 oldal

Kiadó: Álomgyár Kiadó

Mennyi idő alatt olvastam el?: 3 nap

Összességében: Szeretem R. Kelényi Angelik stílusát, de eddig ez a könyve volt ami a legkevésbé tetszett. Attól függetlenül örülök, hogy elolvastam egy igazán könnyed, nyári olvasmány. Mivel szerintem eléggé nyitva lett hagyva a történet, így én számítok folytatásra, amit biztosan el is fogok olvasni.

Pontozás: 3/5

 

Szép napot!

Marika

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása