TesztelM Blog

Holly Miller - Álmomban már szerettelek

Könyvajánló

2020. július 24. - TesztelM

Megtisztelő és igazán nemes feladat a megjelenés előtt elolvasni egy könyvet, hogy aztán leírjam róla a véleményem. De azt hiszem, erre a könyvre enélkül a lehetőség nélkül is kíváncsi lettem volna. Július 27-én jelenik meg Holly Miller - Álmomban már szerettelek című könyve.

img_20200724_125915.jpg

Fülszöveg:

Mernél szeretni, ha tudnád, hogy mi lesz a kapcsolat vége?

Joel fél a jövőtől. Gyerekkora óta kísértik a szeretteit megjelenítő álmok: látomások arról, hogy mi fog történni, legyen az jó vagy rossz. Az álmok megelőzésének egyetlen módja, hogy megfogadta, többé senkihez sem kerül közel.

Callie képtelen elengedni a múltat. Amióta a legjobb barátnője meghalt, elveszettnek érzi magát. Tudja, hogy sokkal felszabadultabban kellene élnie. Csak azt nem tudja, hogyan találjon vissza régi énjéhez, amely még mert nagyon álmodni.

Joelnek és Callie-nek egyaránt megvan rá az oka, hogy megtanuljon a mában élni. És bár nem keresik egymást, mégis találkozásuk pillanatától mindketten érzik, hogy hatalmas fordulat következett be az életükben. Mígnem egy éjjel Joel Callie-vel álmodik, és az álomban megjelenik a legnagyobb félelme. Ekkor mindketten döntéshelyzetbe kerülnek: együtt maradjanak annak ellenére, hogy tudják, mi lesz a sorsuk? Képesek befolyásolni életük alakulását, vagy lehetetlen változtatni azon, ami meg van írva számukra?

Nekem először nem igazán sikerült kapcsolódni a könyvhöz, érdekelt és tetszett a könyv stílusa, de valahogy nem volt bennem ez a nem tudom letenni érzés. Persze nem is kell, hogy minden könyv ezt váltsa ki, ahhoz, hogy maradandó élményt adjon. Pedig ez a történet bizony még sokáig a gondolataimban volt azután, hogy befejeztem. Az is, hogy a szereplőkkel mi történt, és természetesen az is, hogy én mit tettem volna a helyükben. Mert amúgy ez egyáltalán nem egyszerű kérdés.

Az egész történet a két főszereplő szemszögéből van elmesélve, felváltva tudjuk meg Joel és Callie érzéseit. Én szeretem az ilyen könyveket, hiszen így sokkal jobban meg lehet ismerni mindkét félt, jobban lehet a kis részleteket bemutatni. Szerethetőek és szimpatikusak, de valahogy nem igazán értem, hogy Joel, aki olyan képességgel rendelkezik, amivel meg tudja álmodni a szerettei jövőjét, miért nem beszél erről legalább a családja előtt. 

Azt hiszem már mindenki belegondolt abba, hogy milyen képességekre szeretne szert tenni, ha esetleg szuperhős  lenne. Talán egy kis jövőbe látás valóban nem lehet rossz, bár az biztos, hogy hatalmas  felelősség, amit nem lehet egyszerű kezelni. De abban biztos vagyok, hogy nem szeretném tudni, hogy én, vagy bármelyik szerettem meddig marad életben. Az tényleg beárnyékolhatja még a boldog időket is. 

Annak ellenére, hogy szomorúsággal van átitatva, mégis egy nagyon szórakoztató és nagyon elgondolkodtató történet. 

img_20200724_130104_medium.jpg

Kiadó: Álomgyár Kiadó

Oldalszám: 320 oldal

Mennyi idő alatt olvastam el?: 4 nap

Összegzés: Egy keserédes történet, ami magával ragad, elgondolkodtat és egy darabig nem ereszt. A befejezés után elég sokáig a fejemben motoszkált, hogy vajon én mit tennék és hogy ezt lehet-e valamilyen módon boldog befejezésnek mondani? Vagy kell-e egyáltalán ide a boldog befejezés? Hogy mi kellene ahhoz, hogy valóban az életben is mindenki egy olyan utat válasszon, ahol átléped a problémákat és valóban a boldogságot választod? Mert hiszem, hogy a boldogság az csak választás kérdése. Tetszett a könyv és szívből ajánlom, főleg az érzelmes könyvek kedvelőinek.

Pontozás: 5 pontból 4 pont

 

Te mit tennél, ha megálmodnád mások jövőjét? 

 

 

Szép napot!

Marika

 

 

/A könyvet az Álomgyár Kiadó küldte, amit köszönök szépen!/

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása