TesztelM Blog

Papp Diána: Most élsz - Könyvajánló

2020. január 24. - TesztelM

Hogy mit írtam volna egy levélben a mostani önmagamnak a középiskolás évek végén? Mit jósoltam volna a jövőmmel kapcsolatban? Azt hiszem valami hasonló dolgot, mint amit most élek át, legalábbis ami a családot illeti, bár az biztos, hogy nem a jelenlegi férjemmel, /aki amúgy a középiskolás plátói szerelmem volt, így elképzelni nem mertem, hogy mi ketten együtt leszünk/ és az is biztos, hogy sokkal hamarabb tettem volna a házasságot és a gyerekvállalást is. De ez egy nagyon érdekes felvetés, hiszen nagyon sokan, nagyon messze kerülnek attól a jövőtől, amit tiniként elképzelnek maguknak. Így van ez Papp Diána legújabb könyvében is.

1579853337828.jpg

Fülszöveg:

Zoli egy vidéki kisváros nem túl sikeres moziját vezeti, amely egykor romantikus búvóhelye volt a szerelmeseknek.

Egy nap megtalálja a gimis osztálytársak annak idején rábízott leveleit amelyekben arról írna, hol tartanak majd tizenöt év múlva. Hirtelen feltárul a rég eltemetett múlt.

Vajon mi lett abból a srácból, aki sikeresebb akart lenni híres apjánál? Boldog-e az a lány, aki az érettségi banketten még titkolta pár hetes terhességét? Hová sodorta az élet az osztály zűrös csaját, és legfőképpen, hol lehet Viki, akinek Zoli soha nem merte elmondani, mit érez iránta...

Mintha csak varázsütésre történne, meghívást kap az első osztálytalálkozóra, és Zoli úgy dönt, titokban segíteni fog annak az öt embernek, akikhez még ma is szoros érzelmek fűzik...

Hogy sikerül-e, kiderül a magazinszerkesztő és népszerű regényíró Papp Diána legújabb regényéből, amely az ábrándoktól mentes felnőttkorról, a nosztalgiázásról, a "majdegyszer" helyett a "mostélsz" melletti hajthatatlan kiállásról szól.

A főszereplő Zoli, aki az osztálytársak kisiklott életeinek helyrehozásával próbálja meg a saját problémáinak megoldását elodázni. És ezeknek az életeknek a helyrehozása annyira egyszerűnek tűnik. Vagy tényleg ennyire egyszerű is lenne. Mindenféle kecmec nélkül lemondani egy életről, hogy valóban azt csináljuk, amit szeretnénk? Hogy egy egyszerű beszélgetésnek következtében bevallani, hogy mire vágyuk és aszerint azonnal megváltoztatni az egész életünket? Lehet, hogy tényleg csak mi bonyolítjuk túl a dolgokat a valóságban? 

Az viszont biztos, hogy tele van a könyv "Mi lett volna, ha.." kérdésekkel. Szerettem, hogy közben én is belegondoltam a saját életem "Mi lett volna, ha..." helyzeteimbe, és persze az egyes szereplők helyzetébe is. 

A borítóval engem teljesen megvettek. Nagyon tetszik, hogy keménytáblás és a dizájn is. Jó a betűméret és az illata is. :)

1579853303120.jpg

Kiadó: Álomgyár Kiadó

Oldalszám: 279 oldal

Mennyi idő alatt olvastam el?: kb. 1 hét

Összességében: Tetszett, bár egy kicsit először vontatottnak éreztem, de talán inkább csak nem voltam a karácsonyi nyüzsgésnek köszönhetően ráhangolódva. (Ugyanis akkor olvastam)

Pontozás: 4/5

 

Szép napot!

Marika

 

/A könyvet köszönöm az Álomgyár Kiadónak!/ 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása