TesztelM Blog

Palotás Petra: Vénasszonyok nyara - Könyvajánló

2019. július 30. - TesztelM

Vannak olyan könyvek, amik vagy nem neked íródtak, vagy nem jókor olvasod őket. Én erre a könyvre nem tudom eldönteni, hogy melyiket mondanám, de nem lett a kedvencem. Pedig úgy indultam neki, hogy egy könnyed, gyorsan elolvasható szerelmi történet lesz. Ennek ellenére több hónap kellett ahhoz, hogy elolvassam. 

1561644994569.jpg

Fülszöveg:

Létezik halhatatlan szerelem?

Az ötvenes évek elején német gimnazista lányok Balatonfüreden töltenek egy nyarat. A borász Péterffy család jóképű, festőpalánta fia könnyen magába bolondítja Esthert,  messziről jött diáklányt, és ő maga sem tud ellenállni az ártatlan északi szépségnek.

Szerelmük kibontakozását azonban csírájában elfojtják a lány szülei és a történelmi változások. Egy esztendő múlva már hiába keresi Esther a füredi villájukból kitelepített magyar családot.

Mennyi esély van rá, hogy az egykori fiatalok útjai több mint hatvan év elteltével újra keresztezzék egymást? A tehetetlen mégis megtörténik egy idősek otthonában, ahol a nyolcvanhat éves művész demenciájának köszönhetően egy furcsa szerelmi háromszög részesei lesznek. Vajon milyen titkokat rejt a múlt, és milyen ismeretlen veszélyeket a jövő?

A történet nem rossz, be nem teljesült szerelem, sok év után újra összetalálkoznak, vajon mi történik velük?Lehetne kissé sablonos, ennek ellenére mégsem éreztem annak. De valahogy az írónő stílusa nekem nem igazán tetszett. Egyszerűen nekem nem olvastatta magát. Kissé vontatott volt, néha nem tudtam felvenni a fonalat és gyakran elkalandoztam olvasás közben.

A karakterek szerethetőek, a befejezés nagyon jól lett megoldva, szóval azért voltak olyan részek, amik tetszettek benne. A borító is dekoratív, sőt az is plusz pontot jelent nálam, hogy kemény fedeles. Imádom a kemény borítójú könyveket.

1561645038358.jpg

Kiadó: Álomgyár Kiadó

Oldalszám: 250 oldal

Mennyi idő alatt olvastam ki?: Kb. 2 hónap (Nem kötött le annyira, hogy csak ezt olvassam, addig amíg a végére nem jutok. Így ezzel párhuzamosan olvastam ki két könyvet is.)

Összegzés: Annak ellenére, hogy nem kötött le annyira, mégis végig akartam olvasni, ami azt jelenti, hogy nem volt annyira rossz, hogy el se akarjam olvasni. De sajnos tényleg nem igazán tetszett.

 

Ti végig olvastok olyan könyveket is, ami nem köt le benneteket igazán?

 

Szép napot!

Marika

 

/A könyvet köszönöm az Álomgyár Kiadónak./

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása