TesztelM Blog

Az igazi vérszívók - Tamponokat teszteltem

2018. február 06. - TesztelM

A múltkori egészségügyi betétes tesztet nagyon élveztem, így mindenképpen szerettem volna egy olyan videót is elkészíteni, ami a másik oldalt, vagyis a tamponokat mutatja be. Hiszen van olyan, aki egyáltalán, vagy csak ritkán használ betétet, mert ő kifejezetten a tamponra esküszik. Én mindkettőt használok, ezért engem mindkettő teljesítő képessége nagyon érdekelt. 

tampon-495739_640.jpg

Erre, most 4 tampon márkát választottam. Én általában a Naturellát használom, de volt olyan, hogy azt éppen nem kaptam, így most Naturella és o.b. is volt most itthon. Ezek mellé még kétféle tampont vettem, egy TAMPAX-ot, amire nagyon kíváncsi voltam és mivel éppen a Tescoban jutott ez eszembe, így az ő saját márkás termékére esett a választásom, ami nem más, mint a Pro Formula

1517913202810.jpg

Amikor először tampont kezdtem el használni az anyukám arra bíztatott, hogy a legjobbat válasszam, és egyből az o.b.-t tanácsolta. Azt is használtam egy darabig, de aztán valamiért egyszer vettem egy saját márkásat és rájöttem, hogy egyáltalán nem érzek különbséget, viszont sokkal drágább az o.b., így ezt lecseréltem. Most viszont, amikor rá voltam szorulva, így ilyet vettem újra sok év után és láttam, hogy nem véletlenül nem ezt használom, mert szörnyen mű érzésem volt tőle. A rajta lévő rácsos hártya nekem kifejezetten nem szimpatikus, bár értem, hogy mi a lényege. images.jpg

Évek óta a Naturellát használom, teljes megelégedettséggel. Az árával és a tulajdonságaival is mindig meg voltam elégedve, bár talán most egy pár hónapja ennek is kicsit emeltek az árán, de még így is elég kedvező. Valamiért nekem kicsit jobb minőségűnek tűnik, mint a saját márkás termékek, pedig anno a Rossmann-nak és a dm-nek is próbáltam a saját márkás tamponjait és valójában azokkal sem volt problémám, de ahogy bejött a Naturella a piacra, nekem nagyon szimpatikus lett, így váltottam erre. 

A Pro Formula egy viszonylag új márka a Tesconál, ha jól tudom. Eddig még egyik termékét sem próbáltam. Azért is gondoltam, hogy itt választok egy tampont, mert kerülhetünk abba a helyzetbe, hogy váratlanul kell tampont beszereznünk, amikor már a drogériák bezártak, de a Tesco még nyitva lehet. Vajon akkor csak a drágább tamponokat érdemes megvenni, vagy választhatjuk az olcsóbbat? 

1517913140556.jpg

A Tampax egy kicsit kilóg a sorból, ugyanis egy teljesen új, különleges tamponról van szó. Az egész egy applikátor borítást kapott, amivel a felhelyezés teljesen higiénikus, kényelmes és praktikus. Rendkívül szimpatikus, bár azért rengeteg szeméttel jár és ez azért árban is jóval a többi fölött van. Ez látszik a csomagoláson, rendkívül csajos, azt az érzést kelti bennem, hogy ezt miért is kellene rejtegetni, miért ne lehetne bátran magunkkal vinni a mosdóba, úgyis, hogy azt bárki megláthatja. A kérdés, hogy megér-e ennyit ez az egész?

 Íme a videó:

 

Én nagyon élveztem ezt a mostani tesztet is, szerintem megint nagyon érdekes volt látni, hogy melyik tampon mire képes valójában.

Ti milyen márkájú tampont használtok?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása