TesztelM Blog

3 az 1-ben könyvajánló

Alfie Deyes: Csináld magad, Hidasi Judit: Gondolatmappa, Almási Kitti: Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

2018. január 23. - TesztelM

Az esetek többségében regényeket szoktam bemutatni, mert az kerül a legtöbbször a kezembe. Most viszont 3 olyan könyvet mutatok be, amik kicsi rendhagyóak. Legalábbis egyik sem az a hagyományos könyv, amit leülsz és elejétől a végéig egyhuzamban elolvasol. Nézzük is, hogy mire gondolok.

Az első könyv Alfie Deyes Csináld magad című könyve. Alfie Deyes egy YouTube vlogger, ki megalkotta ezt a kis naplót. Emlékeztek még a Nyírd ki ezt a naplót!-ra? Ne ez valami nagyon hasonló.

 1516742738748.jpg

Őszintén nekem az nem nagyon tetszett, mert azt hiszem ehhez én túlságosan is tisztelem és szeretem a könyveket, hogy képes legyek tönkretenni. Még akkor is, ha erre szánták. Így ez sem pontosan az, amire számítottam, de most megpróbáltam más szemmel nézni. Úgy gondolom, hogy mindenkinek szüksége van néha arra, hogy kilépjen a komfort zónájából, na nekem ez a könyv biztosan ezt az élményt nyújtja. Végig lapozva, azért találtam olyan feladatokat, amiket én is nagyon szívesen meg fogok csinálni. Már előre tudom, hogy nem valószínű, hogy az összeset megcsinálom, de törekedni fogok rá, hogy minél többet.

1516743664192.jpg

Hogy milyen feladatok vannak benne?

  • Írd le a kedvenc dalod szövegét
  • Rajzolj hajat, vagy kalapot egy előre rajzolt fejre
  • írd le mit csináltál ma
  • Találd meg az 5 különbséget két kép között
  • Jellemezd magad 5 szóban

Kinek ajánlom?

Azoknak, akik szerették a Nyírd ki ezt a naplót!, és azoknak is, aki bár azt nem szerették, vagy nem ismerték, de szeretnének egy próbát tenni egy olyan naplóval, ami merőben más, mint a hagyományosnak mondott naplók. Azoknak is, akik szeretnének egy jó kis szórakozást, ötletes feladatokat, fejtörőket, vagy csak egy különleges könyvet.

Oldalszám: 192 oldal

Kiadó: Álomgyár Kiadó

1516661953491.jpg

A következő könyv, amit most bemutatok, az Hidasi Judit Gondolatmappa című könyve.

Ez sem mondanom egy olyan leülős, végigolvasós könyvnek, hanem inkább csak gondolatok gyűjteményének. Szerintem ez tipikusan egy olyan könyv, amit ha a hangulatod megkívánja akkor felcsapod és ha szerencséd van megtalálod benne azt a részt, ami segíthet az adott helyzetben. Megválaszolhat egy kérdést, megoldást adhat egy problémára, de az is lehet, hogy csak jó érzéssel tölthet el. Legalábbis, ha szerencséd van. Ha nem, akkor lapozol tovább, hátha...

Témakörök:

  • Szerelem
  • Párkapcsolat
  • Inspiráció
  • Anyaság
  • Nőiesség

Nagyon őszinte, amit én nagyon szeretek benne. 

Kinek ajánlom?

Mindenkinek, aki szeretne belelátni egy igazi nő fejébe és lelkébe. Aki szeretné azt érezni, hogy nincs egyedül a problémáival, más is küzd hasonlókkal. 

Oldalszám: 237 oldal

Kiadó: Álomgyár Kiadó

1516742769852.jpg

A harmadik könyv Almási Kitti: Lezárás, Elengedés, Újrakezdés című könyve. Szeretem a pszichológiai és az önfejlesző könyveket. Szerintem nagyon jól jöhet néha hozzáértő, a témában szakértő emberek véleményét  és gondolatait olvasni valamivel kapcsolatban, amivel éppen küzdünk a mindennapjainkban. Nem mindenkinek van lehetősége egy adott problémával egy szakembert személyesen felkeresni, egy könyvet viszont mindenki a kezébe tud venni. 

Véleményem szerint ez a könyv nem csak azoknak nyújthat segítséget, akik éppen szakítás előtt, után, vagy közben vannak. Mindenkinek voltak már ilyen események az életünkben, és valahogy mindenki átvészelte, de tanultunk is belőle? Kicsit hajlamosak vagyunk ilyen jellegű könyveket csak akkor a kezünkbe venni, ha tényleg az életünkben felmerülő problémát szeretnénk megoldani, pedig szerintem az informálódás bármikor jól jöhet. Jó szembesülni és látni, hogy napjainkban mik azok a tényezők, amik a legtöbb esetben tönkretehetnek egy kapcsolatot és miért végződik annyi házasság válással. Szerencsére én egy nagyon jól működő házasságban élek, de szívesen olvasok olyan könyvet, ami segíthet ezt az állapotot megtartani.

Kinek ajánlom?

Azoknak, akik házasság előtt állnak, akik házasok, akik válni készülnek, akik elváltak, vagy szakítottak és azoknak is akik egyedülállóak. Lezárás, elengedés, újrakezdés, ezt a három dolgot mindenkinek meg kéne tanulni, hiszen rengeteg mindent könnyítene meg az életünkben. Azt biztosan, hogy könnyebben kezeljünk dolgokat, vagy éppen kezdjünk tiszta lapot.

Oldalszám: 221 oldal

Kiadó: Athenaeum Kiadó

1516662018478.jpg

Ti kezetekbe vettétek már bármelyiket is?

 

Szép napot!

Marika

 

/A könyveket köszönöm az Álomgyár és az Athenaeum Kiadóknak!/

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása