TesztelM Blog

A fiú, akit Karácsonynak hívnak - Könyvajánló

2016. december 21. - TesztelM

A múltkor, amikor szétnéztem a könyvesboltban, úgy éreztem, hogy kis karácsonyi hangolódásként szívesen olvasnék egy aranyos történetet. Ekkor találtam rá erre a könyvre. Őszintén egyáltalán nem okozott csalódást. Annyira jól esett egy kis mesét olvasni. A felnőtt színező mellett szerintem jó ötlet lenne a felnőtt mesekönyv is. Néha minden felnőttnek szüksége lenne egy kicsit arra, hogy hitről, reményről és csodákról olvasson. Főleg ilyenkor Karácsony előtt. 1481920494779.jpg

Matt Haig története lehetőséget ad arra, hogy megtudjuk, milyen volt a Mikulás gyerekként. Milyen volt a családja, hogyan jutott el a koboldokhoz és mi vezette arra, hogy körbejárja a világot és ajándékot osztogasson egyetlen éjszaka alatt.  Vannak kifejezetten szomorú részek benne, de a remény és a hit járja át végig. A történetet olvasva azt éreztem, hogy a jók tényleg elnyerik méltó jutalmukat és hogy igenis van értelme jónak lenni még akkor is, ha néha az nem is olyan egyszerű.

Nagyon tetszik a könyv borítója és a benne található illusztrációk. 

1481920419901.jpg

Ha valaki még itt az utolsó napokban nem tudja, hogy milyen ajándékot is vegyen, én mindenkinek tudom ajánlani ezt a könyvet. Gyereknek, felnőttnek egyaránt.

1481920562106.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása