TesztelM Blog

Paulo Coelho: A kém - Könyvajánló

2016. december 16. - TesztelM

Szerintem manapság nem nagyon van olyan ember, aki ne hallotta volna már Paulo Coelho nevét. Ha máshogy nem is, de a közösségi oldalak is előszeretettel ontják a tőle származó idézeteket, ott biztos mindenki olvasott már tőle egy-két gondolatot.1479738293768.jpg

Én több könyvet is olvastam már tőle, éppen ezért érdekelt a legújabb kötete A kém is, ami Mata Hari életét mutatja be.

Azt kell hogy mondjam, hogy talán a cím most nem is igazán találó, mert inkább Könyv nem ajánló lehetne. Őszintén szólva nem tudtam végigolvasni. Vontatottnak éreztem és unalmasnak. Ma már nem úgy állok az olvasáshoz, hogy ha belekezdtem, akkor végig is olvasom, ha nem tetszik, hiába próbálkozom vele többször, akkor inkább hagyom az egészet. Most is így tettem. Nekem sajnos nem tetszett, így nem is igazán akarok róla bármit is mondani, mert jót nem tudnék, rosszat pedig nem akarok. Remélem, hogy legközelebb egy élvezetes könyvélményről számolhatok be. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása