TesztelM Blog

Harry Potter és az elátkozott gyermek - Könyvajánló

2016. november 09. - TesztelM

A Harry Potter könyvekkel mondhatni véletlenül kerültem kapcsolatba. Az első nagy Harry Potter láz idején, amikor a legelső kötet megjelenésére várt mindenki, azzal viccelődtem a családban, hogy én is szeretném ezt a könyvet. A nővérem ezt valamiért komolyan vette és a karácsonyi ajándékom a Harry Potter és a bölcsek köve lett. Hogyha egyszer megkaptam, akkor már ki is olvastam és onnantól már biztos volt, hogy én a teljes sorozatot el szeretném olvasni. Nem lettem fanatikus, de tiszta szívvel tudom ajánlani bárkinek a könyveket, akik szórakoztató izgalmas, mégis könnyed olvasmányélményre vágynak. img_20161109_110036.jpg

Ez nincs máshogy a legújabb történettel sem. Teljesen más élményt adott ez a könyv az eddigiektől. Ez leginkább annak volt köszönhető, hogy ez azért mégse egy regény volt, hanem egy színdarab. De nem éreztem hiányát a leíró részeknek, abszolút élvezhető volt csak a párbeszédekkel is. Az egyetlen hátulütője, hogy így nagyon hamar kivégeztem a könyvet. :)

1477644865759.jpg

A történet több, mint 20 évvel azután játszódik, hogy legyőzték Voldemortot. Pontosan ott kezdődik, ahol a legutolsó kötetet abbahagyták. A főszerepben Harry, Hermione és Ron gyermekei állnak, leginkább Harry középső fia Albus Perselus Potter és Draco Malfoy fia Scorpius Malfoy. Kiderül, hogy Harry fia nem kevésbé tudja elkerülni a bajt, mint az édesapja. Így a két fiú veszélyes kalandokba keveredik és újra felüti fejét a fekete mágia.

Nekem tényleg tetszett ez a kötet is, bár olvastam volna tovább, mert sajnos tényleg nagyon hamar vége lett. :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása