TesztelM Blog

Olvasni jó :)

2016. május 12. - TesztelM

Szeretek olvasni. Mielőtt Patrik megszületett egy könyvesboltban töltöttem eladóként a mindennapjaimat és imádtam. Szerettem minden nap érezni a könyvek illatát, segíteni a vevőknek megtalálni a számukra megfelelő példányt. És persze nagyon élveztem, hogy munkaköri kötelességem volt, hogy sokat olvassak :)

Mostanában nem nagyon volt rá lehetőségem, hogy elmerüljek egy könyvben, sajnos most azzal se nagyon vagyok tisztában, hogy jelenleg milyen könyvek vannak a piacon. De azt tervezem, hogy behozom a lemaradásom és a továbbiakban az olvasási élményeimet is közzéteszem az oldalamon.

Addig is amíg nem tudok új könyvet bemutatni, íme egy pár régebbi olvasmányom , amiket szerintem érdemes elolvasni annak, aki egy kicsit is szereti a romantikus könyveket. img1461870801893.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása