TesztelM Blog

Kipróbáltuk a Baby Dove termékeit

2019. március 12. - TesztelM

Szeretem a Dove termékeit. A letisztult csomagolást, a csodás illatokat és a hidratáló hatást. Ezek mellett szerintem mindig nagyon jó reklámkampányokat is csinálnak, amikkel igazán könnyű azonosulni. Igazi nőkkel, akik nem feltétlenül modell alkatúak, nem tökéletesek és ezt vállalják is. Hiszen senki sem tökéletes, bár a média sajnos néha mást tol az arcunkba. A Baby Dove is erre épített, hiszen itt a szlogen az volt, hogy: Tökéletes anyák nem léteznek, csak igaziak

Persze mondhatnák, hogy egy fürdetőnél, popsitörlőnél ennek nincs jelentősége, teljesen mindegy milyen reklám tartozik hozzá, de szerintem mindenki tudja, hogy ez nem így van. Hogy bármennyire is nem szeretnénk, a reklámok, szlogenek igenis hatással vannak ránk, ha akarjuk, ha nem. Persze a megvásárlás után azért már teljesíteni is kell, legalábbis a megelégedettség és az újravásárlás szempontjából.

Akkor nézzük, hogy ezen a téren mi mit tapasztaltunk. 

1540295478746.jpg

A trnd-nek köszönhetően most kipróbálhattuk a Baby Dove Rich Moisture fürdetőt és a Baby Dove Rich Moisture testápolót. /A trnd egy kollaboratív marketing közösség, ahol különböző projektekben lehet részt venni és véleményt mondani egy-egy új termékkel kapcsolatban, saját tapasztalat alapján/  

Először is nézzük a csomagolást. Letisztult, egyszerű, nekem kifejezetten tetszik. A fürdetőnél nagyon jó ötletnek tartom a pumpás kiszerelést, ami ráadásul könnyen lenyomható és megfelelő mennyiséget adagol ki egyszerre. Ez nagyban megkönnyíti, ha fürdetés közben csak egy kézzel tudjuk ezt a műveletet elvégezni, amire egy kisbaba  mellett igenis szükségünk is van.

A Baby Dove Rich Moisture fürdető állaga selymes, krémes. Megfelelő a habzása, használata puha bőrt hagy maga után. Ezt a fürdetőt nem csak a két kisfiamon, saját magamon is kipróbáltam és kellemes volt ezzel a fürdés. Ez leginkább az illatának köszönhető, ami szerintem nagyon finom. Véleményem szerint ezt bátran használhatják érzékeny bőrűek is, hiszen hipoallergén.

A Baby Dove testápoló állaga kissé zsíros, eléggé tömény. A kisebbik fiamnál amikor használtuk pár alkalommal, akkor többnyire belemasszíroztam a bőrébe. Finom, puha lett tőle. Viszont a nagyobbik kisfiamnál egyszer használtuk és nem tudom, hogy a bőre volt esetleg kiszáradva, de nála le kellett mosni, ugyanis nagyon viszketett tőle. Azután csikizős krémként emlegette, így többet nem kenhettem a bőrére, de őszintén nem is akartam még egy próbát tenni. Így nálunk ez a krém a Maminál kötött ki, hogy használja el.

Az első pozitív benyomások hatására úgy gondoltam, hogy a Baby Dove popsitörlőjét is szívesen kipróbálnám, így azt egy dm üzletben be is szereztük. Közép árkategóriájúnak mondanám. Az összes termék közül ez tetszett a legjobban. Ennek nagyon finom az illata, kellően nedves és puha a kendő. Amit én változtatnék rajta, hogy raknék rá visszazárható műanyag fület, bár mondjuk egy kisbabánál az 50 db törlőkendő elég gyorsan el tud fogyni, nem biztos, hogy van ideje kiszáradni. :)

1542745354613.jpg

Összességében azt mondanám, hogy a Baby Dove azt hozta amire számítottam. Nem okozott csalódást, de nem cserélném le rá, a már jól bevált babaápolási termékeinket, mert nem éreztem jobbnak az általunk szeretett termékeknél.

 

Szép napot!

Marika

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása