TesztelM Blog

Te is lennél Márkatesztelő? Akkor irány a Brand Tester Park

Programajánló

2018. február 12. - TesztelM

Nem tudom ki emlékszik még a Reklámzabálók éjszakájára, de én nagy rajongója voltam. 3 alkalommal sikerült részt vennem és egyszerűen imádtam. Nem is annyira az egész éjszakás reklám vetítést, hanem azt amivel járt. Mert miről is szólt? Kerüljünk közelebb a reklámokhoz, legyen lehetőségünk nagy márkákkal megismerkedni személyesen. Az előtérben lévő cégek standjain voltak játékok, kóstolások, rengeteg promóciós ajándék, minden volt, amit én nagyon szeretek. Éppen ezért nagyon sajnáltam, hogy ez az esemény már nem kerül megrendezésre jó pár éve.

Most viszont azt hiszem találtam egy olyan rendezvényt, ami hasonló élményekkel, vagy talán még annál is jobbakkal ajándékozhat meg. Hiszen itt kivették a reklámvetítést és helyette csak az én kedvenceim maradnak, a terméktesztelések, nyereményjátékok. A lehetőség, hogy megismerkedjek és kipróbálhassak egy csomó mindent, rengeteg különböző márkától. És ami számomra a legjobb benne, hogy amelett, hogy oda vagyok az ilyen programokért, itt nem csak én szórakozhatok majd, de az egész családom, beleértve a két és fél éves kisfiamat is, hiszen olyan márkákat is találni, amik kifejezetten neki szólnak. 

26907589_1972061519714601_2751856657863078031_n.jpg

/A képek forrása: brandtester.hu/

És hogy mi is ez a rendezvény? Nem más, mint a 2018. március 11-én megrendezésre kerülő Brand Tester Park. Itt egy napig te lehetsz a márkatesztelő! És, hogy hol? Budapest, Hungexo G Pavilon

10 tematikus részen, 100 ismert márka, 10.000 négyzetméteren. Itt biztosan mindenki talál magának olyan dolgot, amit már régóta szeretett volna kipróbálni, legyen szó autókról, háztartási gép, étel, kozmetikum, játék, tanfolyam, sport. 

És hogy milyen márkák?

logok.jpg

A jegyeket érdemes inkább elővételben beszerezni, hiszen akkor kedvezőbbek, de természetesen a helyszínen is lesz lehetőség vásárolni. De az alábbi linkre kattintva, akár már most meg is tehetitek.

Családdal, barátokkal, vagy csak egyedül, a lényeg, hogy szerintem nem szabad kihagyni ezt a fantasztikusnak ígérkező programot!

Mi a férjemmel és a kisfiammal, Patrikkal mindenképpen kint leszünk! Kivel fogunk találkozni? ;)

 

Szép napot!

Marika

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása