TesztelM Blog

Naptár anyákra szabva - Cukimamik naptár 2018

2017. október 18. - TesztelM

Mi a doktor néni telefonszáma? Mit is ehet már a gyerek 8 hónaposan? Hova is kell menni szerda délután? Mi is volt a felhasználó nevem arra a weboldalra?

Nőként is rengeteg mindent kellett észben tartanom, de anyaként mindez megsokszorozódott, hiszen a legtöbb gyerekkel kapcsolatos dologra is nekem kell figyelnem. De ki tud ennyi mindent megjegyezni, főleg, ha ez még kialvatlansággal, fáradtsággal párosul. Én úgy gondolom, hogy senki, és nem is kell. Csak meg kell találnunk a megfelelő segítséget, hogy rendszerezzük, összegezzük a mindennapokkal járó fontosabb információkat. Most erre hoztam egy nagyon szupi segítséget, a Cukimamik 2018-as naptárát.

img_20171018_102825.jpg

Az első, amit megállapítottam, amikor először a kezembe vettem a Cukimamik Naptárat, hogy a nevéhez hűen, valóban nagyon cuki dizájnt kapott. Ez mindenképpen fontos, hiszen nem mindegy, hogy nap, mint nap mennyire szívesen veszünk valamit a kezünkbe. 

img_20171018_102914.jpg

Az, ami a leginkább tetszik benne, hogy igazán használhatónak tartom. Tudom, hogy kicsit furán hangzik, de tetszik, hogy nem az a csilli-villi, a megszólalásig tökéletes, hanem olyan hétköznapi. Mindezt tényleg a szó legpozitívabb értelmében. Eddig a naplóvezetés nagyon nem volt az erősségem. Számtalanszor vettem már határidő naplókat, vagy jegyzetfüzeteket, mert teljesen beleszerelmesedtem a külsejükbe, de egyiket sem használtam semmire, mert nem volt szívem beleírni és elrontani a tökéletességét. Ennél nem érzem ezt, sokkal inkább azt, hogy meg szeretném tölteni tartalommal.

Pozitívum még, hogy rettentő hasznos "mamabarát" oldal kapott benne helyet, a megszokott határidő napló funkciók mellett. Persze nagy segítség a Recept, Bevásárlólista és Aranyköpések rész, de, ami igazán különlegessé teszi az például a Kisgyermek fejlődése, Jelszó emlékeztető, Oltási naptár, Hozzátáplálási táblázat, Ciklus naptár. 

Mindezek mellett még kis matricákkal is tudjuk még személyesebbé, egyedibbé tenni a naptárunkat, ami akár arra is szolgálhat, hogy a gyermekünkkel kapcsolatos dolgokat is feljegyezzük és a babanapló funkcióját is betöltheti. 

img_20171018_102844.jpg

Egy pár éve minden új évnek úgy indulok neki, hogy az bizony az én évem lesz. Nem lesz ez máshogy most sem. 2018 bizony az én évem lesz és nagyon boldog vagyok, hogy a Cukimamik naptár a segítségem lesz.

1507568847296.jpg

Az alábbi linkre kattintva még neked is lehetőséged van megrendelni. Ne maradj le róla. :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása