TesztelM Blog

Mommy Mia Box - Pici Piacos különszám

2016. augusztus 18. - TesztelM

Szerencsésnek mondhatom magam, mert zsinórban a második Mommy Mia Boxot sikerült megrendelnem. Mint azt már korábban említettem nagy Box Fan lettem, mindenféle meglepetés csomagot előszeretettel veszek, ezért nem volt kérdés, hogy megrendelem. Főleg, miután kiderült, hogy most augusztusban egy Pici Piacos különkiadás lesz. Terveztem, hogy kilátogatok az előző Pici Piacra, de sajnos nem jött össze, ezért örültem, hogy most egy kis kézzel fogható előzetest kaphatok belőle.

Egy következő ok, ami fontos volt számomra, hogy most egy jó ügy is társul a doboz adta örömünkhöz. Minden vásárló részesévé vált annak a 100.000 Ft-nak, amit a lányok a koraszulott.com (KORE) részére ajánlott fel. Szeretem az ilyen megmozdulásnak a részese lenni, mert hiszem, hogy ha csak kicsike is, amivel segíteni tudunk másokon sokat jelenthet.

imag2403_1.jpg

imag2407_1.jpg

És akkor nézzük a doboz tartalmát:

  • babyberry csillagos falmatrica nagyon szép kék színben. Nagyon szeretem a falmatricákat, mert szerintem sokkal kreatívabban és látványosabban lehet velük falat dekorálni, mint kész képekkel. Ezért mi ennek nagy hasznát fogjuk venni :)imag2470.jpg
  • Monello baby&more Pihepuha Peluspárna: azt hogy pihepuha azt értsd szó szerint. Annyira jó érzés hozzáérni, hogy ahogy kibontottam, nem is akartam abbahagyni a simogatását. Hogy milyen funkciót fog nálunk betölteni azt még nem tudom, de biztosan kitalálunk valamit, mert nem csak nekem Patriknak is nagyon tetszik az anyaga és a színe isimag2478.jpg
  • ludoshka csillagszemű hal: ez a limitált szériás csörgő-csipogó természetesen nagyon hamar a kisfiam kezébe került, valószínűleg figyelemfelkeltő színvilága miatt. Én jobban szeretem a kerekebb, cukibb plüssöket, de én lány vagyok, ez a doboz pedig mégiscsak egy fiatalembernek jött, akinek viszont ez a halacska is nagyon tetszett. :)imag2474.jpg
  • Cseppke nyálfogó babasál: nekem ez a kedvencem ebből a csomagból. Kétféle kék csíkkal díszített felső rétegből és nagyon finom puha alsó polár rétegből áll, két patenttal, hogy hosszabb ideig tudjuk hordani. Jó hasznát fogjuk venni még a fogzásnál és szerintem hidegben is. És nem mellékesen nagyon vagány külsőt kölcsönöz  :)1471513594812_1.jpg
  • KarlaLIna designer noteszek 1 db Hálanapló és 1 db Üzenőfüzet: Ezek a termékek kifejezetten a Mommy Mia részére készültek, ezért is boldog vagyok, hogy nekem sikerült megrendelnem, mert nagyon-nagyon tetszenek. Szerintem minden anyukának vannak rosszabb napjai, amikor bizonytalanok, kedvtelenek, szomorúak vagyunk. Ilyenkor egy ilyen Hálanapló kifejezetten hasznos lehet. Egy vidám, pozitív napon feljegyzett gondolat, sokat segíthet akkor, ha egy kicsit nehezebb időszakot élünk át. Az Üzenőfüzetnek pedig gyermekünk örülhet majd, ha felnő és kedves, biztató gondolatot olvashat tőlünk, vagy akár csak egy-két régi emlék felelevenítésében kaphat segítséget

imag2484.jpg

  • NaturaLisa Baba popsikrém (14 ml): régóta szemezek a NaturaLisa termékeivel és tádáám, most itt van. :) Már a csomagolása is nagyon megnyerő, aranyos ez a kis fém tégely. Szeretem a természetes kozmetikumokat, főleg ha a babatermékekről van szó.  Tartalmaz shea vajat, körömvirág olajat és E-vitamint. Engem meggyőzött és bár meg vagyunk elégedve a jelenlegi popsikrémünkkel, de  ezt is mindenképpen kipróbáljukimag2486_1.jpg
  • NaturaMia Immun Manó olaj (5 ml): 100%-os természetes immunerősítést ígér ez az olaj a tájékoztató szerint. Szeretem az aromaterápiás dolgokat, ezért természetesen ezt is kipróbáljuk, főleg, ha még pozitív mellékhatásokra is számíthatunk :)imag2490_1.jpg
  • Ezen felül vannak még benne természetesen kuponok is
    • ludoshka
    • KarlaLina
    • Monello
    • babyberry
    • NaturaLisa
    • NaturaMia
    • Me&myMummy
    • Pure Love
    • Pocket Trailer
    • Pici and the City
  • És természetesen a megszokott gyönyörű türkiz-fehér doboz :)

Véleményem szerint megint egy nagyon jól összeállított dobozzal lehetünk gazdagabbak, éppen ezért ez csak megerősített abban, hogy én továbbra is elkötelezett követője maradok a Mommy Mia-s lányoknak. Csak így tovább csajok! :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása